Tuesday 18 October 2011

UBAT PARUT DAN JERAGAT PALING BERKESAN


http://drrozmey.files.wordpress.com/2010/02/jerawat.jpg
http://zuzila.com/blog/wp-content/uploads/2011/04/muka-berjeragat.jpg
Bagaimanakah ingin menghilangkan parut jerawat terutamanya parut berlubang dan jeragat yang menganggu keceriaan dan seri air muka.
Baiklah, masalah parut jerawat seperti parut berlubang sebenarnya bergantung kepada keupayaan sel-sel badan manusia unutk rebuild sel.Jika sesetengah orang mempunyai keupayaan unutk rebuild sel yang cepat maka proses dan keupyaan kulit muka mereka untuk sembuh daripada parut jerawat seperti parut jerawat berlubang akan mempercepatkan proses pemulihan. Kebiasaannya proses ini mengambil masa diantara 5-25 minggu bergantung pada keadaan kulit seseorang.
Ramai yang bertanya, apakah produk yang terbaik unutk masalah parut jerawat berlubang ini. Saya mencadangkan pada mereka mengamalkan BC04 iaitu sejenis biochemic produk yang menggunakan garam tisu mineral. BC04 biochemic ini mudah diambil kerana remedy ini dalam bentuk tablet manis seperti ubat minda homeopathy dipasaran. Bc04 ini berfungsi menguatkan kembali keanjalan kulit muka dan memberikan collagen semulajadi dan baik unutk mengatasi masalah jeragat di muka.
Pengambilanya mestilah istiqamah.Ini kerana bagi wanita yang berusia 30 an keatas keupayaan dan fungsi kulit mula menurun disebabkan pelbagai faktor seperti pengingkatan tekanan,gangguan alam , dan keupayaan collagen dikulit muka mulai menurun.
Bagi masalah parut  jerawat berlubang penggunaan kombinasi remedy seperti penggunaan cleaser bio t3 forte dan cream bio t3 forte juga akan memudarkanmasalah parut jerawat yang berlubang. Kombinasi diperlukan dan jangka masa rawatan bergantung pada tahap kulit dan keupayaan sel-sel untuk dibina semula.
Oleh itu, apa yang penting dalam pemilihan produk merawat parut dan jeragat,pilih produk atau remedy yang bebas kesan sampingan. Supaya kulit muka kita dapat mempunyai struktur yang semulajadi dan bukannya kesan penipisan yang disebabkan oleh produk yang berasaskan bahan kimia.
Jegarat disebabkan  kulit tidak mendapatkan bekalan nutrien yang diperlukan. Jergat juga berpunca daripada kulit yang tidak sihat,faktor persekitaran dan juga faktor genetik.
Merawat jeragat memerlukan kecekalan dan istiqamah ini kerana jeragatmemerlukan masa berbanding masalah lain yang berkaitan kulit.Bagi merawat jeragat dengan lebih berkesan dua cara perlu digunakan seperti cream dan juga ubat makan yang terdiri daripada nutrien tambahan yang baik untuk perkembangan sel kulit. Anda boleh menggunakan cream complexion cream , bc04 dan etrienol. Kombinasi ketiga-tiga produk ini akan dapat memulihkan dan merawat masalah jeragat.
Penggunaan cream luaran sahaja akan mengambil masa yang lama tanpa sususlan atau dibantu oleh nutrien tambahan.Kulit memerlukan rawatan luaran dan dalaman. Oleh itu adalah lebih baik diamalkan mengambil bc04 berterusan kerana bc04 adalah persediaan biochemic yang sungguh berkesan merawat pelabagai masalah kulit dan menjaga kulit supaya cantik berseri-seri.
Semoga artikel kali ini akan meberi anda panduan yang tepat dan bersesuaian dalam merawat masalah parut jerawat seperti parut jerawat berlubang dan masalah jeragat yang terjadi dimuka.
UNTUK MELIHAT PRODUK YANG HEBAT MENGHILANGKAN JERAWAT,JERAGAT,KULIT BERKEDUT,KUSAM DAN BERMINYAK  SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH
biopac

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥