Tuesday 18 October 2011

HILANGKAN PARUT,JERAWAT DAN JERAGAT SELAMANYA DARI HIDUP ANDA


jeragat
Jeragat sering kali terjadi kepada mereka yang sudah menginjak usaha 30 an. Terutamanya bagi mereka yang menghadapi masalah kekurangan nutrien kulit dan kurang penjagaan kulit terutamanya kulit muka.Penggunaan produk yang berasaskan bahan kimia yang terdiri daripada pelbagai bahan kimia yang memudaratkan kulit muka.
Jeragat juga berlaku kerana kulit kekurangan collagen dan juga disebabkan faktor persekitaran dan cuaca.Pendedahan kulit yang terlalu kerap di bawah pancaran matahari juga menyebabkan kulit kadangkala terkena pancaran sinar UV yang tidak baik untuk kulit.
Cara terbaik adalah mencegah dengan pengambilan collagen semulajadi seperti collagen daripada garam tisu mineral yang dikenali sebagai biochemic.Jeragat juga boleh di rawati dengan scar removal seperti produk BIO  T3. Bio T3 ini adalah rumusan kosmetik yang menggunakan teknologi pemprosesan homebotanical homeopathyyang bukan sahaja merawat masalah jeragat tetapi juga memperbaiki struktur kulit dan memberi nutrisi tambahan unutk kesihatan kulit.
Jeragat sebenarnya memerlukan masa untuk pulih dan bukan semua orang akan dapat kesan yang begitu cepat.Ini bergantung kepada kebolehan sel unit untuk mebina semuala sel-sel kulit yang telah mati.
Bukan semua penggunaan krim jeragat dipasaran sesuai dengan kulit. kebanyakan orang silap apabila mereka menggunakan krim berasaskan kimia terutama krim pemutih yang terdiri daripada hydoquinin dan sebagainya. Krim ini membantu hanya sementara sahaja dan kesan sampingan yang akan diterima dalam jangkamasa panjang akan menambah sengsara kepada mereka seperti laipsan kulit mula menipis dan kanser kulit.
KLIK GAMBAR PRODUK DI BAWAH UNTUK KETERANGAN PRODUK

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥