Wednesday 19 October 2011

PETUA MENJADI LELAKI HEBAT DAN KUAT....WAJIB BACA....


Apabila membicarakan alat kelakian atau zakar lembik dan tiada power ketika berjuang dalam lautan gelora yang penuh onak dan duri dan akhirnya lemas ditasik madu sering kali membuat lelaki rungsing dan bimbang. Tekanan dan kebimbangan ini akan membuat lelaki penasaran.
Oleh itu adalah menjadi tanggungjawab sebagai lelaki berusaha untuk memperbaiki diri. Kali ini artikel akan berbicara cara mengatasi zakar lembik,cepat pancut,kurang stamina dan tidak tahan lama berjuang. Kadangkala yang lebih parah,baru nak acu pistol dan keluar air. Aduh pening!. Tak kan nak menjerit..Mak tolong aku!. kalau zaman budak-budak boleh buat sebegitu.Ini dah jadi bapa budak atau bakal bapa. mesti malu nak beritahu mak.
Salah satu herba yang baik untuk mengembalikan stamina lelaki adalah KAMAHERBSatau diberi nama herba kamasutra. Oleh kerana kehebatannya menyelesaikan masalah seperti mati pucuk,zakar lembik,cepat pancut,kurang tegang,kurang stamina dan kurang besar dan panjang. Ia menjadi buruan lelaki sejati daripada zaman dahulu lagi
KAMAHERBS
KAMAHERBS adalah formulasi rahsia Ayurvedic yang berusia ribuan tahun, nama-nama herba seperti Ashwaganda dan Safed Musli telah tercatit didalam buku panduan KAMASUTRA yang terkenal sebagai herba “ajaib” atau herba “emas” yang hebat untuk membantu mengekalkan stamina para Maharaja India yang mempunyai ramai gundik-gundiknya.
Walaupun KAMAHERBS dikhususkan kepada kaum lelaki sahaja , KAMAHERBS juga boleh memberi manfaat kepada kaum wanita. KAMAHERBS memberi kesan “power” tambahan kepada kedua-dua gender dengan manfaat alam semulajadi bukan hanya bergantung kepada bahan kimia sintetik seperti Sidenafil dan Taladafil.
KAMAHERBS adalah herba hebat dan mampu memberi tenaga tambahan yang luarbiasa, ia hebat kerana ia adalah gabungan herba hebat secara semulajadi menjadi “booster” untuk meningkat libido, memberi cahaya baru didalam hubungan suami isteri dengan cara yang selamat.
Kembali keghairahan malam pertama dengan KAMAHERBS..
KAMAHERBS mampu:
1. Menambah stamina dan libido
2. Menambah keinginan seksual
3. Menambahbaik tahap kesuburan dan system hormone
4. Menambah kenyakinan sewaktu hubungan intim
5. Tidak perlu preskripsi doctor kerana ia 100% herba asli
6. 100% herba dan tidak ada kesan sampingan
KAMAHERBS adalah pilihan terbaik untuk mengeratkan hubungan suami isteri yang dingin akibat pasangan yang tidak bertenaga. Ashwaganda sejak ribuan tahun telah digunakan untuk menghilangkan stress dan menambah stamina sementara Safed Musli pula membantu membuka saluran darah untuk ke penis dan menjadikan lelaki itu “powerful rock hard erection” dan mampu tahan lama bagi lebih memuaskan pasangannya.
Indikasi manfaat kepada lelaki
* Libido yang rendah
* Mati pucuk atau ED
* Pancutan pra-matang
* Keletihan fizikal yang melampau
* Kadar sperma yang rendah
Hidupkan suasana yang hebat, berkekalan dan romantis dengan supplemen herba 100% dari alam semulajadi
Indikasi manfaat kepada wanita
* Libido yang rendah
* Sukar untuk merasa ghairah
* Dysparuenia (sakit sewaktu hubungan intim)
* Sukar untuk orgasm
* Kekeringan di vagina
* Dingin terhadap aktiviti seksual
* Membantu mengekal awet muda
* Menambah baik kitaran haid
Cara pengambilan : 1 atau 2 biji diambil dengan susu (sekiranya ada) 2 kali sehari.
Kembalikan bibit-bibit cinta yang baru bersama pasangan anda…
Soalan Yang Sering Ditanya (FAQ)
1. KAMAHERBS hanya untuk lelaki sahaja ke?
Tidak , boleh diambil oleh kaum wanita. Walaupun pada label tertulis MEN CAPSULES tetapi tumbuhan herba mempunyai manfaat untuk kedua-dua jantina.
2. Bagaimana herba supplemen ini membantu kepada stamina seksual lelaki?
Herba-herba yang terdapat didalam KAMAHERBS merupakan aphrodisiac Ayurveda semulajadi yang merawat masalah impotensi lelaki,  menstabilkan keseimbangan hormon dengan meningkatkan fungsi kelenjar adrenal dan meningkatkan pengeluaran testosteron, hormon penting untuk meningkatkan hasrat seksual dan prestasi. Peningkatan pengeluaran hormon ini akan membantu meningkatkan daya tahan dan meningkatkan aliran darah ke alat kelamin yang akhirnya akan menjadikan ereksi yang keras, lebih kuat dan lebih lama ereksi
3. Bagaimana herba supplemen ini membantu masalah seksual wanita?
KAMAHERBS menjadi supplemen hebat untuk merawat masalah “kedinginan” kepada kehendak seksual. Ia merawat stress dan rasa depresi , apabila stress dan depresi Berjaya dirawat secara semulajadi kehendak seksual seseorang wanita itu akan bertambah, secara semulajadi akan menjadikan vagina lebih lubrikasi (tidak kering dan lebih basah apabila ada kehendak seksual). Ini akan membantu seseorang wanita itu merasa lebih sensasi dibahagian senstif terutama klitoris.
4. Adakah KAMAHERBS boleh merawat kemandulan?
Ya boleh, bagi lelaki KAMAHERBS yang terdiri dari gabungan herba hebat Ashwaganda adalah herba kuno semenjak 2,500 tahun lalu telah digunakan sebagai “vitalizer” atau “energizer” kepada tubuh manusia tidak kira lelaki atau wanita, ia mengandungi adaptogens, menyegarkan tubuh, membetul saraf-saraf dan mengekal keseimbangan emosi.
Manakala Safed Musli mengandungi karbohidrat, saponin dan protein yang akan bertindak menguatkan system immunisasi manusia, melancarkan perjalanan darah, supplemen semulajadi amino acid, merawat kelesuan fizikal, menambah stamina dan kehendak seksual, apabila tubuh mendapat zat dan fizikal yang sihat, secara semulajadinya akan menambah kuantiti sperma dan akan membantu merawat kemandulan lelaki mauhupun wanita.
5. Adakah kes-kes kemandulan wanita yang Berjaya setelah mengambil KAMAHERBS?
Ya ada!, selepas 9 bulan atau lebih mengamal KAMAHERBS terdapat beberapa kes kemandulan seseorang wanita itu telah Berjaya dirawat.
Cara pengambilan untuk merawat kemandulan secara semulajadi dengan KAMAHERBS:
Selepas menstruasi (haid) habis, ambil 2 biji setiap malam dengan secawan susu segar selama 6-7 hari setiap bulan, selama 9 bulan berturut-turut atau lebih.
6. Berapa lama untuk saya amalkan KAMAHERBS untuk mendapat kesan yang optima?
Untuk mendapatkan kesan yang optimum , anda perlu mengamalkan pengambilan KAMAHERBS secara konsisten selama 2-3 bulan.
7. Berapa lama kesan ini akan berkekalan ?
Setelah sembuh kesan penyembuhan akan memakan masa yang lama , malah bertahun. KAMAHERBS boleh di ambil dalam tempoh jangka waktu yang panjang untuk supplemen dan untuk mengekal tahap stamina yang berkekalan, ini ialah kerana ia bukan terdiri dari herba yang boleh menjadikan anda ketagih, 100% herba-herba KAMAHERBS adalah dari akar dan tumbuhan yang asli.
8. Adakah KAMAHERBS sesuai untuk lelaki dan wanita?
Lelaki dan wanita yang berumur 18-80 tahun sesuai untuk mengamalkan KAMAHERBS sebagai supplemen.
9. Bagaimana saya boleh membeli KAMAHERBS?
KAMAHERBS adalah produk berkategori KUALITI PREMIUM dan hanya boleh didapati di internet. Anda boleh pesan di talian dengan penjual sah dengan selamat dan boleh dipercayai. PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA.
10. Adakah KAMAHERBS mempunyai kesan sampingan ?
Tidak ada lapuran yang mengatakan terdapat kesan sampingan. Gangguan usus yang ringan  seperti cirit birit  akan hanya terjadi sekiranya anda mengambil lebih dari 4 biji sehari, ia bukan dianggap kesan sampingan tetapi adalah kesan tindak balas dari sistem penghadaman sahaja.
klik gambar untuk MEMBELI Produk ini

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥