Friday, 4 October 2013

Ubat Kurus

ANDA MEMPUNYAI CABARAN

MENURUNKAN

BERAT BADAN....

INGIN NAMPAK LANSING DAN RAMPING.....
TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN...
SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN
BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU....
PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA
USAH BIMBANG KAMI BANTU ANDA
Dalam Masa 5 minit ini kami akan memberitahu anda bagaimana formula hebat kami dapat membantu anda mendapatkan badan yang
kurus lansing dan cara memecahkan lemak di badan anda
r79-twin
Salam sejahtera,
Mengapa dah pelbagi produk dicuba tetapi masih lagi berlakunya faktor yo yo. Kejap turun dan kejap naik dalam ertikata tidak kekal lama.
Masalah ini berlaku disebabkan faktor matabolisme yang tidak seimbang dan kurang aktiviti riadah serta pengetahuan makanan seimbang yang diamalkan ditambah lagi dengan produk yang bersifat sementara menahan selera makan sahaja bukanya bersifat holistik.
Penggunaan produk kurus yang selamat adalah penting untuk kesihatan, oleh itu adalah penting bagi kita memastikan pemilihan produk yang sesuai dan tepat untuk diri kita.Sebagaimana yang anda ketahui lambakan produk kurus dipasaran adalah satu saingan yang baik dan yang paling penting keinginan untuk menguruskan badan harus disusuli dengan pengetahuan yang lengkap tentang produk kita ini.
JANGAN SAMPAI ANDA JADI BEGINI...!!!!!
http://2.bp.blogspot.com/_KRGdYhWNPQE/TDm5pTGNXMI/AAAAAAAAAKs/pw09VvYYcZI/s1600/wanita+gemuk.jpg
wanita gemuk
[leaning-on-a-post.jpg]
http://infogres.com/wp-content/uploads/2010/12/wanita-gemuk.jpg
http://gigazine.jp/img/2008/02/17/fattest_man_diet/wfatty_m.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_RmXPt9iK1SU/TQL7sNIZIvI/AAAAAAAAALI/xYXS_B1FRco/s1600/images.jpg
[thunderthighs.jpg]
[Belly_20bama_small.jpg]
Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.
Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca  yang berbentuk cecair.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau “yoyo”. kandungan phytolacca terdiri daripada  mengandungi allium sat,bladder wrack,phytolacca americana,grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan
Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan,perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.
Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.
Phytolacca  adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.
Gabungan penggunaan phytolaca  dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.
R79 berfungsi untuk memecahkan lemak tepu bagi mereka yang sukar menurunkan berat badan. Selain daripada itu R79 berfungsi mengawal kadar kolesterol didalam darah dan mengawal tekanan darah. Bagi mereka yang sudah puas makan pelbagai produk kurus tetapi sukar juga lemak-lemak tepu nak turun.Pengambilan R79 akan mampu memecah lemak-lemak tepu yang terkumpul. R79 diformulasi dengan gabungan allium satium dan beberapa jenis herba yang selamat yang diproses dengan kaedah Homeopathy. R79 juga mencegah kita daripada penyakit jantung. Penggunaaannya bersama Phytolacca  akan menghasilkan kesan maksimum. R79 bertindak secara semulajadi membuang lemak tepu daripada saluran berpeluhan dan najis.Pengambilannya tidak akan menyebabkan cirit-birit atau perut memulas dan sebagainya.
R79 juga digunakan untuk merawat masaalah tekanan darah tinggi, untuk peredaran darah dan kolesterol dalam darah, masaalah jantung yang lemah dan kesumbatan kolesterol dalam jantung, resah gelisah dan perasaan was-was, pelupa, merawat pesakit stroke dan vertigo.
Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat
Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.
Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan,cirit-birit,ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.

TESTIMONI

1. SAM - dari Selangor.

"ha ha ha, saya turun 2 kilo" Terkejut saya membaca sms tersebut. SMS itu datangnya dari seorang lelaki yang mempunyai berat badan 120kg , berumur 38 tahun dan belum berkahwin. Beliau juga tidak merokok tetapi mempunyai tabiat pemakanan yang agak ekstrem.

Kata Sam, dia bercadang untuk berkahwin pada tahun hadapan tetapi memandangkan tubuhnya yang besar dia berusaha mencari ubat lansing dan telah mencuba pelbagai ubat dipasaran namun berat beliau tetap "degil" untuk turun.Dipendekkan cerita , Sam mengambil ,PHYTOLACCA AMERICANA 3 in 1. Selepas 5 hari hasilnya seperti SMS diatas.

2. Azirah Mahmud - Seremban
Salam azhaan, Setelah menggunakan Phytolacca  selama seminggu, badan saya turun 3 kg. Bestlah azhaan, sebelum ini susah sangat nak turun. Bila makan phytolacca ni, saya tidak berdiet sangat tapi tetap turun juga. Dulu ada ambil sejenis JUS tapi kena ikut diet. Tak tahan rasanya. hasilnya turun naik. Ini masuk minggu kedua harap dapat turun lagi 2 kg. Insyallah.
3. Hazman Ahmad - Johor
Azhaan, sejak makan phytolacca amercina ini, saya kurang bernafsu sikit nak makan benda yang manis.Minggu kedua makan benda ini, pergi jalan-jalan ke shopping complex,nampak timbang,saya terus timbang. Terkejut  juga turun hampir 5 kg. Padahal saya tak pantang makan langsung. Yang bagus phytolacca ini dia tak de kesan buang2 air lah. Cuma senang aje nak buang air.Bukan cirit. Nanti Azhaan simpakan saya stok 2 set. Cukup bulan nak order lagi.
4. Abd Ghani
Saya dah 3 minggu guna phytolacca ini.Sebelum ini pernah guna bermacam-macam produk,Turun sejekap,lepas tu naik balik. Sejak amal phytolacca . Walaupun turun dalam minggu pertama 1 kg sahaja. Tapi yang paling saya puji dia tak naik-naik. Alhamdulillah 3 minggu dapat 4 kg. Saya suka sebab produk ini produk homeopathy yang pertama kali saya cuba dan hasilnya memang saya tiada nak terasa nak buang air yang mendadak,badan panas dan alahan lain. Insyallah saya kan teruskan amalkan sehingga dapat berat badan ideal.

HARGA



CARA MEMESAN 

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI UNTUK MENGELUARKAN RM150
BAYANGKAN TUBUH ANDA LANSING SEPERTI INI
http://becomeafitnessmodel.org/wp-content/uploads/2011/09/jnl-become-a-fitness-model-program.jpg
SUDAH PASTI ANDA SEMAKIN BERSEMANGAT SETIAP HARI…
RAKAN-RAKAN ANDA MEMUJI ANDA….
ANDA TIDAK LAGI MERASA RENDAH DIRI..
ANDA DAPAT PAKAI APAJUA JENIS PAKAIAN YANG ANDA IDAMKAN
TIADA LAGI KESEDIHAN DALAM HIDUP ANDA
ANDA MAKIN KONFIDEN DENGAN HIDUP ANDA
HIDUP MAKIN CERIA….
YANG PALING PENTING ORANG TERSAYANG MAKIN MENYAYANGI ANDA….
SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT……

BERTINDAK SEGERA…….!!!!!!!!!!

TIADA APA YANG MUSTAHIL DALAM HIDUP INI…

HANYA YANG TIDAK BERPUTUS ASA SAHAJA AKAN MENANG DAN KECAPI APA YANG MEREKA INGINKAN…
YANG BENAR,
Puan Fiqah

Tuesday, 17 September 2013

Testimoni Set Rambut Homepathy

 Sila klik pada gambar untuk baca lebih jelas



** Testimoni Terbaru **

SET RAWATAN LENGKAP RAMBUT GUGUR DAN BOTAK!!!



Rambut gugur, lebatkan rambut, kelemumur, kepala gatal berkudis, uban, botak, gugur lepas bersalin & segala masalah berkaitan rambut.

>Terbukti berkesan jika dipakai dengan disiplin. Insyallah.
>100% buatan Malaysia, dijamin HALAL, dan lulus KKM.
>Berasaskan herba sepenuhnya.
>Tiada kesan sampingan.
>Perubahan dapat dilihat seawal 1-3 bulan.
>Amat selesa dipakai, nyaman dengan bau yang menyegarkan.
>Suci, Murni dan Boleh dibawa solat.

Kami biarkan pelanggan kami yang bercakap tentang kehebatan produk kami.

Dapakan set rawatan rambut dengan tawaran KOD VOUCHER DISKAUN

klik di sini >> http://bit.ly/12I6ZeP
===================================================================
Harga sebenar RM190 dengan SMS Kod Voucher Diskaun anda layak untuk mendapat

Harga RM150 sahaja

Atau sms kod promosi dengan taip " rambut150 " hantar ke 017-8803369

Testimoni Set Bintang Di Langit (BDL)

Sila klik pada gambar untuk lebih jelas di baca

***Testimoni Terbaru***
SET RAWATAN LENGKAP UNTUK JERAGAT YANG SUKAR SEMBUH!!

Kak Asma dari bangi,selangor

=========================================

Masalah jeragat dan parut hitam sering dialami oleh kebanyakan orang Asia. Jika tidak dirawat, tompok-tompok hitam ini akan semakin bertambah. Punca jeragat ialah daripada sel melanosit yang terlebih aktif dan mengeluarkan melanin yang berlebihan menyebabkan kulit bertompok-tompok hitam


Antara sebab berlakunya tompok-tompok hitam ini adalah:

1) Radang kulit sewaktu mengalami masalah jerawat, apabila jerawat kering,ia akanmeninggalkan kesan hitam yang dikenali sebagai "post-inflammatory hyperpigmentation" (PIH)

2) Perubahan hormon sewaktu mengandung dan menyusukan anak juga akanmenyebabkan tompok-tompok hitam yang dikenali sebagai "melasma". Addison's disease yang disebabkan kalenjar adrenal yang tidak berfungsi untuk mengeluarkanhormon steroid dalam badan juga akan mengakibatkan jeragat. Penggunaan pilperancang dan tabiat merokok juga boleh menyebabkan jeragat.

3) Pendedahan kulit kepada cahaya matahari setelah beberapa tahun akan memberikesan tompok-tompok hitam yang akan bertambah yang dikenali sebagai "age spots", "freckles" dan"lentigenes". Perbezaan antara age-spots, freckles dan lentigenes ialahsaiznya.

Kami biarkan pelanggan kami yang bercakap tentang kehebatan produk kami.

Dapakan set Bintang Di Langit dengan tawaran KOD VOUCHER DISKAUN

Klik disini >>>http://tinyurl.com/kp4skz5

atau

Sms kod <BDL> ke 017-8803369

untuk mendapatkan produk

Testimoni Set Komprehensif


Sila klik pada gambar untuk lebih jelas di baca

***Testimoni Terbaru***
SET RAWATAN LENGKAP UNTUK JERAWAT YANG SUKAR SEMBUH!!

=========================================

Jerawat bernanah, parut jerawat bertahun-tahun tak hilang, jerawat degil, period anda tidak teratur (untuk wanita), sistem pencernahan tidak berfungsi baik, jerawat kemerahan, & segala masalah berkaitan dengan jerawat sukar sembuh.

>Terbukti berkesan jika dipakai dengan disiplin. Insyallah.
>100% buatan Malaysia,dan dijamin HALAL.
>Berasaskan herba sepenuhnya.
>Tiada kesan sampingan.
>Perubahan dapat dilihat seawal 1-3 bulan.
>Amat selesa dipakai, nyaman dengan bau yang menyegarkan.
>Suci, Murni dan Boleh dibawa solat.

Kami biarkan pelanggan kami yang bercakap tentang kehebatan produk kami.

Dapakan set komprehensif dengan tawaran KOD VOUCHER DISKAUN

Klik disini >>> http://bit.ly/1aHEyrn

=========================================

PUNCA sebenar terjadinya jerawat

Hanyalah 2 perkara dan tidak lebih dari 2 perkara berikut..

Pengumpulan toksik yang terjadi di dalam darah dan sistem limfa di mana hati (liver) gagal untuk menyahtoksik dan meneutralkan darah untuk dibekal ke sel-sel dan akibat ketidakseimbangan hormon….
Tidak begitu jelas ..begini…

Bila kita bernafas atau makan ia akan mengumpul toksin. Hati akan bekerja keras untuk meneutralkan toksik-toksik tersebut. Bila anda alami sembelit, maka anda meletakkan hati pada situasi yang amat sukar untuk meneutral toksin-toksin yang terhasil, lalu akan menjurus kepada pengeluaran toksin ke kulit dan muka. Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit.

Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik. Bila sudah dineutralkan,darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi.

Dan

Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Berbalik kepada jerawat anda.. hormone androgenic akan memberi arahan kepada kelenjar minyak di kulit untuk menghasilkan sebum atau minyak di kulit dengan kuantiti yang sepatutnya untuk “dikeluarkan”

Jika hormone androgenic terjadi dengan banyak dan terapung di sekitar kelenjar minyak atau sebum, maka terjadilah “pengeluaran berlebihan” sebum atau minyak di kulit.

BACA LEBIH LANJUT DI SINI

http://bit.ly/1aHEyrn

atau 

Sms kod  <KOMPREHENSIF> ke 017-8803369 

untuk mendapatkan produk

Wednesday, 11 September 2013

Cara Kuruskan Badan Dengan Cepat Dan Selamat

membongkar rahsia kuruskan badan dengan cepat dan selamat
Tengok Almy Nadia pun suka Fat2Fit!!!...
Hanya SPRAY untuk KURUS!!


Awal kemunculannya dalam drama "Dunia Baru" dia sgt kurus, kemudian bila muncul dlm episod-episod awal "Edisi Khas" siaran tahun lepas nampak bdn dia naik mencanak...

Kini Almy kembali langsing dengan Fat2Fit...
Fat2Fit (Hanya Spray Untuk KURUS!!!!)

Formulasi terbaru yg boleh aktifkan lemak-lemak terkumpul & tukarkan kepada tenaga, tau-tau je ukurlilit pinggang dah makin kecil... suka x kak ton!!! hehehe


Memperkenalkan produk menguruskan badan terhebat masa kini
Fat2Fit Mist Spray ~ Hanya SPRAY untuk KURUS!!!

Formulasi terbaru gabungan Peppermint Oil + Capsicum Oil + Olive Oil + Ginger Oil etc (100% dr bahan semulajadi) mampu mengaktifkan lemak-lemak terkumpul & menukarkannya kepada tenaga & hasilnya ukurlilit mengecil minima 2 inchi seawal 14hari

Apa itu Fat2Fit???

Sejenis Spray untuk Kurus!!

Bagaimana Fat2Fit bertindak??

Bahan-bahan terkandung dlm Fat2Fit seperti Ginger Oil, Capsicum Oil, Olive Oil, Pepermint Oil etc membantu dalam mengaktifkan lemak-lemak terkumpul & menukarnya kepada bentuk tenaga.
Apa yg saya boleh harapkan dengan pemakaian Spray Fat2Fit???

Ukurlilit berkurangan minima 2inchi seawal 14hari, tapi haruslah di Spray setiap hari & secara konsisten mengikut cara aturpakai tertera di kotak..

Berapa lama boleh tgk kesan???

Seawal 14hari, 2inchi akan susut tapi dengan syarat MESTI spray setiap hari secara konsisten, sekurang-kurangnya 2kali sehari, selepas mandi di awal pagi & sebelum masuk tidur.

Tahan lama ke Fat2Fit ni??

Sebotol selalunya tahan untuk sebulan penggunaan, walaubagaimanapun bergantung kpd penggunaan individu itu sendiri, lebih banyak bahagian yg nak kena spray maka lebih banyak la pakainya...

Siapa yg sesuai pakai??

Lelaki & Wanita yg berkeinginan untuk tampil LANGSING!!!

Berapa besar botol Fat2Fit??

Sebotol mengandungi 125ml.

Berkesan ke???

3000 botol telah terjual dlm sehari, setakat ini Alhamdulillah tiada rungutan malah pelanggan sangat berpuas hati dengan ukurlilit mereka yg mengecil semudah & sepantas 14hari..

Untuk tempahan Fat2Fit Mist Spray:-
>>SMS "F2F" ke 017-8803369<<

Diskaun RM20 untuk 50 pembeli terawal hari ini..


Pelakon Elmy Nadia Kini Makin Kurus

Alhamdulillah kini pelakon cantik molek Elmy Nadia tampil lansing
dengan mengamalkan spray kurus luar biasa Fat2Fit
Formula hebat ini berjaya membantu Elmy Nadia kurus kembali selepas badan beliau naik selepas berlakon beberapa drama.


Ingin kurus lansing seperti Elmy Nadia
Dapatkan produk kurus berkesan sekarang
SMS < F2F > hantar ke 017-8803369


Sunday, 1 September 2013

Rawat Resdung (Sinusitis) Cara Betul


HIDUNG anda selalu tersumbat akibat selesema. Hingus anda berwarna kuning dan pekat. Anda juga sering batuk serta berasa penat dan pening.
Malah, pipi, sekitar mata, tulang atas gigi dan dahi sering berasa sakit seperti ada sesuatu di dalamnya yang menekan tengkorak anda.
Anda berasa anda diserang demam selesema lalu mengambil ubat selesema biasa tetapi ia masih tidak mengurangkan kesengsaraan anda.
Akhirnya anda mengheret kaki ke klinik setelah berdepan dengan pening yang teruk dan selepas diperiksa, doktor menyatakan anda menghidap sinusitis (resdung).
Sampai manakah tahap kesedaran anda? Adakah selepas pening teruk baru merujuk pada pakar atau masih membiarkannya kerana menganggap ia hanyalah masalah biasa berpunca daripada cuaca yang tidak menentu?
Ya, sinusitis bukanlah masalah yang membawa maut secara langsung tetapi ia memberi kesan kepada kehidupan seharian pesakit serta keyakinan diri.
Bayangkan, bagaimana anda mahu menjadi produktif atau bersemangat jika sering bersin tidak henti serta berasa pening yang teruk sehingga menjejaskan kehidupan anda.
Pakar Runding Pembedahan Telinga, Hidung dan Tekak, Kepala dan Leher, Pusat Perubatan Tropicana, Dr. Mallina Sivarajasingam berkata, ramai pesakit yang merujuk kepada pakar selepas melalui saat-saat menyusahkan itu untuk tempoh lama.
“Selesema biasa akan reda dalam tempoh tiga hari hingga seminggu dan jika berterusan, berkemungkinan pesakit mempunyai masalah resdung (sinusitis).
“Ada sesetengah kes pesakit tidak dapat melakukan pelbagai aktiviti yang melibatkan perubahan altitud seperti menaiki kapal terbang dan menyelam skuba disebabkan sakit kepala vakum (vacuum headache) akibat daripada sinusitis.
“Malah, ada yang sampai ke tahap jangkitan pada sinus menyebabkan adanya polip (ketumbuhan) di dalam hidung, menyukarkan pesakit untuk bernafas.
“Lagi teruk jika kuman sinusitis merebak ke otak kerana lapisan tulang kepala tidak tebal.
“Sinusitis boleh dirawat sama ada melalui pengambilan ubat-ubatan terutamanya antibiotik bagi mematikan kuman atau ada kes perlu melakukan pembedahan sinus,” ujarnya.

Apa itu sinusitis

Terang Dr. Mallina, orang ramai sering salah faham dengan istilah sinus. Semua orang mempunyai sinus iaitu rongga-rongga di dalam tengkorak yang bersambung ke hidung melalui saluran-saluran yang sangat kecil dan masalah yang dihidapi dipanggil sinusitis.
Sinus terletak pada bahagian muka iaitu pipi di bawah mata, di antara dua mata, sedikit di belakang hidung serta turut meliputi bahagian dahi seseorang.
“Ia berfungsi untuk meringankan tulang di samping memberi resonan pada vokal dan lendir yang dihasilkan oleh rongga-rongga ini pada setiap masa disalirkan ke dalam hidung.
“Jangkitan sinusitis atau resdung berlaku apabila salur yang pengaliran lendir secara semula-jadi itu tersumbat lalu membengkak serta bernanah di dalamnya,” ujar Dr. Mallina.
Terangnya, pesakit akan merasa simptom seakan-akan selesema biasa tetapi dalam tempoh lama disertai dengan pelbagai simptom lain terutamanya pening dan sakit pada tulang di wajah iaitu di sekitar mata, pipi, atas gigi dan dahi.
Sinusitis dibahagikan kepada dua jenis iaitu akut (berlaku dalam tempoh pendek) dan kronik.

Punca Sinusitis (Resdung)

Pelbagai punca menyebabkan sinusitis. Punca yang paling kerap adalah selesema biasa berlanjutan yang tidak dirawat lalu menyebabkan jangkitan bakteria pada sinus.
Rinitis yang teruk, berulang dan tidak dirawat juga boleh menyebabkan sinusitis kerana alahan pada hidung akan mengganggu bahagian sinus.
Sinusitis turut boleh berlaku jika pesakit pernah mengalami kecederaan pada tulang hidung atau keretakan pada tengkorak.
Tulang rawan yang bengkok mungkin terkena pada bahagian sinus lalu menyebabkan jangkitan kuman.
Selain itu, apa saja yang mengganggu sistem penyaliran mukus dari sinus akan menyebabkan sinusitis.
Perubahan cuaca sejuk, alahan, masalah sistem imun seperti virus HIV dan pesakit kanser yang menjalani kimoterapi juga boleh menjadi penyebab sinusitis.

Rawatan Alternatif Resdung

Sinusitis yang lebih dikenali sebagai resdung dalam kalangan orang tempatan sering dikaitkan dengan ‘ulat’ yang memakan muka.
Pelbagai cara alternatif yang dijalankan bagi mematikan ‘ulat resdung ‘ ini. Antara yang paling terkenal teknik berasap iaitu asap daripada kertas herba yang dibakar akan disalurkan pada seluruh muka.
Menurut Dr. Mallina, tidak ada masalah jika pesakit mahu berusaha melalui cara alternatif asalkan ia tidak memudaratkan.
Tetapi tegasnya, tiada teknik berasap yang digunakan dalam perubatan hospital dan dia juga tidak pernah menemui ulat di dalam rongga sinus.
“Apa yang paling hampir dengan teknik berasap tersebut adalah ubat wap mentol yang mampu melancarkan pernafasan tetapi ia hanya melegakan untuk sementara.
“Tiada masalah meneruskan rawatan alternatif asalkan tidak memudaratkan kerana saya percaya ia juga sebagai langkah psikologi untuk pesakit.
“Namun, saya syorkan pesakit juga mencuba rawatan dengan doktor kerana ia terbukti dengan kajian yang dijalankan oleh pakar,” ujarnya.
Beliau turut menolak andaian yang jerawat berpunca daripada sinusitis (resdung) kerana jelasnya, jerawat merupakan jangkitan pada lapisan luar iaitu kulit manakala sinusitis berada di dalam.

5 Punca Penyakit Buasir


Apabila kita sendiri atau orang terdekat kita mengalami buasir, kita pasti tertanya-tanya apakah punca penyakit buasir yang sebenarnya. Baiklah, antara beberapa faktor yang boleh menyebabkan seseorang boleh mendapat masalah buasir ialah:
  • Tekanan (pressure)
Saluran darah venus di bahagian anus dan rektum adalah sangat sensitif terhadap tekanan. Pertambahan tekanan ini boleh menyebabkan buasir. Sebenarnya buasir hanya berlaku pada manusia sahaja kerana manusia secara azalinya berdiri di atas dua kaki. Ini memberikan tekanan kepada saluran venus di kawasan dubur sebanyak tiga kali ganda berbanding apa yang dialami oleh binatang-binatang lain yang berjalan menggunakan empat kaki.
Di samping itu, tekanan di dalam perut yang menyebabkan pertambahan tekanan di bahagian dubur juga adalah faktor utama berlakunya buasir.
  • Duduk atau berdiri dalam jangka masa yang terlalu lama
Orang yang selalunya terpaksa duduk atau berdiri dengan lama lebih berkemungkinan untuk mendapat penyakit ini. Berdiri akan menyebabkan berlakunya peningkatan dalam tekanan, menyebabkan saluran venus membengkak atau terkeluar.
  • Masalah sembelit
Najis yang besar dan kering memerlukan teranan yang kuat untuk membuangnya. Ini menyebabkan berlakunya peningkatan tekanan pada salurang venus di bahagian dubur, menyebabkannya membengkak dan menjadi buasir. Sekiranya ada buasir dalaman pada masa tersebut, ia mungkin akan ditolak keluar.
  • Berat badan berlebihan
Berat badan berlebihan memberikan tekanan yang lebih kepada saluran venus.
  • Mengandung
Mengandung adalah penyebab utama buasir kepada wanita muda. Ia berlaku bila adanya tekanan yang meningkat disebabkan oleh rahim yang membesar. Di samping itu, bekalan darah wanita yang mengandung sememangnya meningkat lebih daripada biasa. Ini dengan sendirinya memberikan sedikit tekanan kepada saluran venus. Hormon yang hadir semasa wanita mengandung pula menyebabkan otot-otot menjadi lebih “relax”, dan ini memburukkan lagi keadaan. Ditambah pula dengan fakta bahawa proses mengandung itu sendiri selalunya menyebabkan berlakunya sembelit. Wanita yang mengandung perlu meminum air yang banyak untuk membantu mengurangkan masalah ini.
Jangan biarkan masalah buasir anda berlarutan sehingga boleh membawa kepada pembedahan. Rawat sekarang dengan hanya 3 langkah mudah.

Monday, 26 August 2013

Anda Terlalu Kurus???

Badan Anda Terlalu Kurus
Berat badan tak naik-naik,
Dah makan macam-macam tapi tak naik juga,
Boleh terbang ditiup angin ...

Usah bimbang lagi... kami bantu anda

sms < alfafa100> ke 017-8803369

Penemuan hebat perubatan homeopathy

Fungsi Alfafa Tonic :
- menambah selera makan
- menambah berat badan
- sesuai untuk kanak-kanak yang terbantut tumbesaran
- menghilangkan penat yang keterlaluan
- baik untuk menambah tenaga selepas demam
- menambah daya fokus
- membantu menambah darah
- menghilangkan kemurungan akibat hormon yang tidak stabil dan kesedihan
- membantu mereka yang kehilangan darah akibat penyakit
- menambah tenaga secara semulajadi

Cara pengambilan
- Dewasa 1 sudu besar sekali sehari
- Kanak-kanak 1 sudu kecil sekali sehari
( diambil sebelum makan dan elakkan minuman berkafein dan bergas)

Harga:
Harga biasa RM120, anda hanya perlu SMS Kod kupon
< alfafa100> ke 017-8803369 untuk mendapatkan harga diskaun RM80 sahaja

( tawaran diskaun ini untuk 100 orang terawal sahaja)

Komen " saya nak " untuk mendapatkan produk terbaik ini di


https://www.facebook.com/produkhomeopathy

Like dan share jika anda sayangkan keluarga, kawan-kawan, guru dan sesiapa juga yang anda ingin lihat hidup mereka ceria

Wednesday, 31 July 2013

Rahsia Kurus Badan Dari Luar Dan Dalam

ANDA MEMPUNYAI CABARAN

MENURUNKAN

BERAT BADAN....

INGIN NAMPAK LANSING DAN RAMPING.....

TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN...

SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN
BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU....

PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA
USAH BIMBANG KAMI BANTU ANDA

r79-twin

Klik gambar untuk keterangan produk
Salam sejahtera,
Mengapa dah pelbagi produk dicuba tetapi masih lagi berlakunya faktor yo yo. Kejap turun dan kejap naik dalam ertikata tidak kekal lama.

Masalah ini berlaku disebabkan faktor matabolisme yang tidak seimbang dan kurang aktiviti riadah serta pengetahuan makanan seimbang yang diamalkan ditambah lagi dengan produk yang bersifat sementara menahan selera makan sahaja bukanya bersifat holistik.

Penggunaan produk kurus yang selamat adalah penting untuk kesihatan, oleh itu adalah penting bagi kita memastikan pemilihan produk yang sesuai dan tepat untuk diri kita.Sebagaimana yang anda ketahui lambakan produk kurus dipasaran adalah satu saingan yang baik dan yang paling penting keinginan untuk menguruskan badan harus disusuli dengan pengetahuan yang lengkap tentang produk kita ini.

JANGAN SAMPAI ANDA JADI BEGINI...!!!!!

http://2.bp.blogspot.com/_KRGdYhWNPQE/TDm5pTGNXMI/AAAAAAAAAKs/pw09VvYYcZI/s1600/wanita+gemuk.jpg

wanita gemuk

[leaning-on-a-post.jpg]

http://infogres.com/wp-content/uploads/2010/12/wanita-gemuk.jpg

Terkini gabungan produk dalaman dan luaran terbaik

Untuk mendapatkan badan yang langsing, membakar lemak dan kurus dengan cepat dan selamat sebaiknya anda memerlukan produk yang bekerja dari luar dan dari dalam


HARGA



CARA MEMESAN 



Hilangkan Penyakit Kulit Kronik Psiorasis


Tawaran Harga Pengenalan:
Psorolin Oitment 100g RM75 @ 1 botol
777 Oils 100ml RM75 @ 1 botol
Sabun prosolin RM40
Psorolin Ointment777 Oil
1 unit @ RM751 unit @ RM75
2 unit @ RM1352 unit @ RM135
3 unit @ RM2103 unit @ RM210
4 unit @ RM2854 unit @ RM285
5 unit @ RM3605 unit @ RM360

* Sekiranya anda memesan 1 botol Psorolin Ointment dan 1 botol 777 Oil, harga keseluruhan ialah RM135 termasuk penghantaran diseluruh Semenanjung , Sabah dan Sarawak.

Krim yang telah dibuktikan keberkesanannya menangani psoriasis, ia amat efektif sekiranya digunakan bersama 777 Oils. Psorolin Oitment telah membantu lebih 100,000 orang diseluruh dunia. Psoriasis telah mengakibatkan 3% iaitu 400,000 ribu orang penduduk Malaysia sendiri menderita.Kajian dan laporan yang dilakukan di India, Produk ini telah menjalani kaji selidik di India dan hasilnya amat menggalakkan.

Apa itu psoriasis?




Psoriasis adalah penyakit kulit yang kronik, yang mengakibatkan tubuh badan seseorang pesakit itu mengalami perubahan warna seperti merah, putih atau bersisik pada kulit. Ia sering menyerang semua bahagian tubuh, kulit kepala (scalp) dan kuku.

Pesakit psoriasis akan merasa rendah diri, tidak dapat melakukan rutin harian dengan tenang. Malah terdapat kajian di Amerika Syarikat penyakit psoriasis akan memendekkan umur pesakitnya.

Adakah Psorolin Ointment dan 777 oils menyembuhkan psoriasis?

Psorolin Ointment dan 777 oils bukanlah bertindak menyembuhkan tapi ia bertindak merencatkan atau menghalang sel-sel psoriasis dari terjadi, ia boleh digunakan pada jangka waktu yang panjang kerana Psorolin Ointment dan 777 oils adalah selamat dan tanpa kesan sampingan.

Cara menggunakannya:

Gunakan jari dan sapukan Psorolin Ointment dengan lapisan yang agak tebal pada kawasan psoriasis, bagi mendapat kesan yang lebih efektif guna 777 Oils sebagai lapisan atas dan berjemur pada matahari pagi selama 15 minit dan sebelum tidur, ia digunakan selepas mandi. Adalah digalakkan mengunakan sabun dan pencuci yang semulajadi seperti sabun herba.

Produk ini hendaklah disimpan pada suhu bilik

Atau

Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment =  RM190 RM165 Sahaja

CARA MEMESAN

SILA TAIP
1 @ 2 @3 @4 @5 UNIT Psorolin Ointment | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

017-8803369

ATAU
Sila Taip
Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment
Hantar ke
017-8803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥