Tuesday 18 October 2011

PETUA MUKA LICIN DAN BERSERI-SERI TANPA JERAWAT DAN PARUT KETIKA KELUAR RUMAH


http://4.bp.blogspot.com/_CFAbV0jJRkQ/TT04jzFRfEI/AAAAAAAAAQE/HYGx7ChJ7Ms/s1600/kulit_jerawat.jpg
Kebiasaanya produk biochemic ini dibuat daripada sukrosa (gula-gula manis). Biochemic atau garam tisu sebenarnya sudah lama diamalkan oleh pengamal homeopathy dan kebelakangan ini begitu popular disebabkan perubatan allupathy atau ubat yang berasaskan bahan kimia tidak berkesan untuk merawat penyakit secara holistik.
Kebiasaan perubatan allupathy hanya menahan sakit,memendamkan simptom penyakit hanya buat seketika. Bila habis sahaja ubat, penyakit akan datang kembali dan berulang-berulang.
Dalam revolusi komestik, ramai yang inginkan muka cantik dan berseri-seri tanpa memikirkan produk komestik dipasaran kebanyakannya mengandungi bahan kimia seperti bahan pemutih yang merbahaya pada manusia dalam jangka masa panjang. Ramai yang terpengaruh kerana kesannya cepat. Tetapi dalam jangka masa panjang anda juga terdedah kepada kanser kulit dan sebagainya.
Oleh itu, kesedaran masyarakat sudah mula beralih kepada perubatan homeopathy dan biochemic yang 100% bebas daripada kesan sampingan.Walaupun kesan ubat atau remedy homeopathy ini memakan masa tetapi berkesan dan selamat. Ramai penghidap jerawat,parut dan masalah kulit sembuh beransur-ansur setelah menggunakan produk biochemic seperti bio acne scar,biochemic with collagen dan sebagainya.
Cara makan yang cukup mudah.Hanya perlu dikemam dibawah lidah.Rasanya manis seperti gula membuat ia disukai oleh semua orang. Biochemic ini juga sesuai unutk kanak-kanak walaupun berumur 4 bulan.Ini menunjukkan remedy ini cukup selamat.
Jerawat dan parut berlubang sering menyebabkan kita berasa rendah diri,tension dan pelbagai tekanan lagi. pelbagai produk yang sudah digunakan namun hasilnya tetap sama.Hilang sekejap tetapi berulang kembali.
Perlu anda ketahui ubat dipasaran yang berasas benzote atau bahan kimia hanya memendam jerawat itu dibawah kulit buat kulit buat sementara. Itu sebab jerawat akan datang kembali setelah bahan kimia tersebut sudah tidak berkesan lagi. Jika digunakan berterusan risiko untuk menghidap kanser kulit adalah tinggi.
Oleh itu, sudah sampai masanya kita beralih kepada perubatan biochemic dan homeopathy yang terbukti selamat. Homeopathy tidak memendam penyakit seperti perubatan allupathy.Ia membongkar penyakit terlebih dahulu dan selepas itu baru merawatnya. Tetapi salah satu cabang homeopathy seperti biochemic adalah lebih lembut dan tidak membongkar penyakit tetapi menggunakan kaedah rawatan holistik.Iaitu menyeimbangkan kekurangan tisu garam dan mineral didalam badan manusia secara semulajadi.
Oleh sebab itu jerawat dan parut yang sudah bertahun-tahun hilang dan sembuh dengan perubatan ini. Jadi apa tunggu lagi .Dapatkan segera produk berasaskan biochemic dan homeopathy untuk merawat jerawat dan parut berlubang anda. Ramai yang sudah berjaya.
BAGI MELENGKAPKAN LAGI KEHEBATAN BIOCEMIC INI KAMI GABUNGKAN IA DENGAN FORMULA CARMINO….
Ramai yang bertanya bagaimanakah untuk memutihkan kulit dan gebu. Penggunaan produk berasaskan bahan kimia akan menimbul kesan sampingan yang akan merosakkan kulit pada kemudian hari.Walaupu produk berkenaan berkesan tapi hanya untuk jangka masa yang pendek.
Kini penggunaan produk homeopathy adalah alternatif yang selamat bagi semua orang dan bebas kesan sampingan 100%. Kini produk terbaru CCC iaitu Carmino Complexion Cream (CCC memberi nafas baru kepada mereka yang memiliki kulit yang kusam dan tidak cerah.
Kini anda tidak perlu lagi berbelanja cream yang mahal-mahal unutk memiliki kulit yang putih gebu dan licin. Carmino complexion cream mengandungi almond milk yang boleh memutihkan kulit secara semulajadi.
Diperkayakan dengan Aloe veraMahonia aquiCane flower, susu kacang almond (almond milk), minyak wheat germ dan krim yang telus air.
Bahan CCC yang 100% dari alam semulajadi bukan sahaja mampu mencerahkan kulit malah mampu membuka pori-pori yang tersumbat dengan khasiat-khasiat semulajadi seperti Vitamin E atau anti-oxidant dari susu kacang almond. Hasil dari kajian almond amat kaya dengan pelbagai mineral seperti potassium, copper and magnesium dan boleh bertindak sebagai “detox”.
Formula CCC adalah gabungan herba dan bunga-bungaan yang tidak dapt disangkal lagi amat berkesan pada kulit sepert i Aloe veraMahonia aquiCane flower, susu kacang almond (almond milk), minyak wheat germ dan krim yang telus air .
Aloe vera atau sering di gelar “medicinal aloe” merupakan tumbuhan yang cukup popular dan telah diproses untuk kegunaan perubatan dan kosmetik. Aloe vera mempunyai nilai perubatan yang tinggi,telah dikaji dan disahkan boleh menjadi agen untuk mempercepatkan proses penyembuhan , anti-kulat dan anti-bakteria.
Mahonia aqui atau Beberis aqui adalah tumbuhan yang amat terkenal bagi pengamal homeopati , dan terdapat produk yang mengambil nama tumbuham ini iaitu Aquifolium drops dan krim. Kegunaan produk ini ialah untuk jerawat dan juga parut-parut.
Cane flower adalah bunga yang seakan-akan Marigold juga , nilai therapuetiknya juga menyamai Marigold (calendula) iaitu mempunyai nilai anti-oxidant, antiseptic dan lain-lain.
LAKUKAN SESUATU SEBELUM JERAWAT ANDA JADI MACAM LELAKI DI ATAS
UNTUK MELIHAT PRODUK YANG HEBAT INI SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH
biopac

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥