Tuesday 18 October 2011

MENGAPA KRIM CARMINO BERKESAN MERAWAT JERAWAT


http://1.bp.blogspot.com/-daWywgyW9-8/TWXeKJq9UhI/AAAAAAAAAMU/FHdZH_IeTPI/s1600/carmino%2Bcomplexion%2Bcream%2B%2528ccc%2529%2Bnew%2Bpack1.JPG
Assalamualikum.
Kali ini saya ingin bercerita mengenaikrim carmino yang amata laris di blog saya ini.Carmino daripada bahasa latin bermakna carmine.
Carmino adalah sebuah jenama sahaja. Kandungan carmino ini terdiri daripada bunga dan extract “marigold” Bukannya susu marigold ye.Marigold ini adalah sejenis bunga yang cukup berkesan mengawal minyak dikulit,khususnya kulit muka. Kulit muka adalah paling lembut sekali dalam dunia ni. Oleh sebab itu pemilihan cream atau pencuci muka mesti bersesuaian dan yang paling lembut sekali.
Marigold yang berada dalam carmino cream adalah bahan semulajadi yang hebat dan paling lembut. Mengandungi bahan anti oksidan yang tinggi dan baik untuk kulit. Marigold di Malaysia dikenali sebagai “bunga tahi ayam”.  Marigold yang digunakan di dalam cream carmino bukan bunga sebarangan atau bunga tahi ayam. Ia berasal dari Mexico dan rotikaya Guatemala.  Oleh itu kualitinya lebih power dari tempat kita ni.
Selain itu mengawal minyak, cream carmino memulihkan kembali liang-liang roma dan merapatkan kembali. Oleh kerana sifat yang lembut.Carmino tidak memberikan kesan pengelupasan pada kulit. Ini yang kita mahu,kulit akan bebas daripada sebarang masalah dikemudian hari.
Seterusnya cream ini bertindak mengecutkan jerawat dengan kaedah semual jadi dan pantas. Kerana marigold ini ada bahan antioksidan,dalam jangkamamasa panjang,jerawat akan dapat dipulihkan sepenuhnya tanpa rawatan susulan dan kerap kali.
UNTUK MELIHAT PRODUK YANG HEBAT MENGHILANGKAN JERAWAT,JERAGAT,KULIT BERKEDUT,KUSAM DAN BERMINYAK  SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH
biopac

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥