Monday 17 October 2011

CARA PALING PANTAS UBATI BUASIR

http://www.natureholistic.com/files/pilen-drops.jpg
Jika anda mengalami buasir berdarah (bleeding hemorrhoids), Pilen Drops adalah remedi wajib yang anda perlu sediakan didalam peti kecemasan di rumah atau di pejabat. Buasir berdarah memang menyusahkan, penghidap buasir berdarah akan rasa takut untuk ke tandas kerana khuatir akan berdarah sewaktu atau selepas membuang air besar.
http://1.bp.blogspot.com/_gQbLhYQDz7U/TBM1EyUsMXI/AAAAAAAACx0/juSDsxNkh9I/s1600/buasir.jpg
Apatah lagi jika penghidap buasir berdarah itu berada di pejabat atau di luar dari rumah.. fuhh memang perit, risau, letih kerana kehilangan darah dan pasti untuk keluar dari tandas pun rasa agak mustahil dengan darah yang menitis dari dubur.
" Pilen Drops mampu memberhentikan pendarahan dengan pantas, beberapa kes buasir berdarah yang telah mengambil Pilen Drops selepas terjadi pendarahan telah melapurkan; pendarahan akan berhenti selepas 30 saat – 1 minit. Sebagai langkah rawatan dan menghalang pendarahan terjadi amalan pengambilan Pilen Drops sebanyak 10-15 titis 3 kali sehari sewaktu perut kosong (sebelum makan) akan membantu melembutkan najis dan menghalang dari terjadinya pendarahan. Selain pengambilan Pilen Drops, penggunaan krim untuk sapuan seperti Aesculus dan Hamamelis amat membantu mempercepatkan pengecutan dubur yang terkeluar atau membengkak."
Paling menarik dan menjadi impian setiap penghidap buasir adalah untuk sembuh dan tidak perlu risau lagi bila ke tandas. Pengambilan Pilen Drops sebagai amalan kesihatan akan membantu penghidap buasir untuk sembuh dari buasir tanpa perlu kepada kaedah surgeri yang menyakitkan.
Walaubagaimana pun pemakanan dan diet yang seimbang adalah faktor utama, seperti pemakanan yang sesuai, makan buah-buahan dan minum air yang secukupnya akan mempercepatkan proses penyembuhan.

HARGA : RM90

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥