Wednesday 19 October 2011

Mengapa Anda Perlu Jaga Payudara Anda...??


Assalamualaikum…..
Salam sejahtera..
Pada kali ini saya ingin membincangkan topik peting bagi kaum hawa dan penting juga bagi kaum lelaki atau lebih dekat sang suami…
Anggota tubuh yang pemting bagi wanita antaranya ialah payudara..ia juga asset utama wanita selain wajah…Mengapa ia penting…selain menunjukkan ciri kewanitaan ia juga lambang untuk wanita memikat lelaki iadaman. Tidak hairan lah ada di kalangan wanita yang sanggup membunuh diri apabila miliki payudara  kecil dan hampir tiada payudara.ia membuatkan mereka rasa rendah diri dah menyisihkan diri dari kawan-kawan dan masyarakat..
Ada juga yang sanggup membuat pembedahan membesar dan mencantikkan payudara untuk menunjukkan kelibihan mereka. Bagi wanita anda perlu tahu bahawa lelaki sangat tertarik pada payudara wanita..jadi jagalah asset anda ini dengan baik..ramai lelaki akan terbeliak mata tanpa berkelip-kelip apabila melihat wanita…anggota badan yang pertama diliahat oleh lelaki ialah payudara selain wajah,punggung dan bahagian alat sulit wanita…ada isteri yang bergaduh apabila si suami tak kelip-kelip melihat wanita lain yang berpayudara lebih baik dari isterinya…jadi bagi si isteri anda harus perhebatkan payudara anda..ini fakta yang anda perlu tahu..
Ramai customer yang membeli produk payudara dari saya rata-rata telah berkahwin dan berumur antara 2o ann hingga 5o an..jangan sangka wanita 50 an tidak mempunyai keinginan kelihatan menarik..mereka sanggup buat apa saja untuk kelihatan menarik…Rata-rata customer saya mengalami masalah payudara lembik dan jatuh selepas berkahwin dan bersalin..
Secara terus terang mengapa masalah ini berlaku di sebabkan saluran darah telah kecut dan tersekat serta aliran darah yang tidak lancar..faktor usia dan suami kerap bermain dengan payudara si isteri antara penyebab payudara kian kendur..Tapi usah bimbang anda boleh menegangkannya dengan produk U'DARA yang sangat hebat agar payudara sentiasa mantap dan cantik..
Naluri lelaki memang suka pada tubuh wanita..maka tidak hairanlah seorang customer saya membeli hampir setiap bulan produk U'DARA untuk memantapkan payudara beliau..sudah hampir 5 kali customer saya ini membeli produk U'DARA ini..

Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. “Payudara ( buah dada ) mestilah WOW…MANTAP!!” barulah lelaki akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.
SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:
* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.
Untuk menjaga payudara anda perlu menjaga makanan dan melakukan sedikit urutan bagi menegang dan melancarkan peredaran darah..Bernafas dengan cara yang betul mampu menjaga payudara anda dan menggunakan penyokong payudara yang sesuai…
Sekian
Yang benar
CIK FIQAH
KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK PAYUDARA MANTAP

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥