Wednesday 5 October 2011

SEMUA ORANG MAHU KURUS!

tip-kurus badan 

Salam sejahtera.

Bertemu lagi pada post kali ini. Berbicara tentang bagaimanakah ingin kurus dengan cara yang cepat? Semua orang mahu cepat kerana zaman sekarang ini jika lambat kita akan tertinggal baik daripada segi bidang apa pun samada ilmu atau tren semasa.

Tetapi tahukah anda? Ubat kurus yang memberikan kesan cepat semuanya berbahaya untuk kesihatan. Pelik ni, tadi cakap cepat lagi bagus.Maksud Cik Fiqah, ubat kurus yang boleh menyebabkan kita kurus secara mendadak dan tidak secara semulajadi memang meninggalkan kesan sampingan. Takut bukan ! , Jangan takut, bukan nak menakut-nakut anda semua. Tapi kita kena berhati-hati dengan kesan ubat kurus yang melambak dipasaran yang kadangkala tidak sesuai unutk kesihatan kita.

Bagaimanakah hendak kenal pasti ubat kurus yang berbahaya. Mudah sahaja, pastikan ia tidak meninggalkan kesan mendadak, cepat, potong selera makan,muka tidak bermaya, dan sebagainya.

Kini perubatan alternatif lebih selamat berbanding perubatan allupathy kerana kesan sampingan yang tiada. Ramai yang telah beralih kepada perubatan ini secara beransur-ansur. Perubatan alternatif seperti homeopathy, herbalis,accupunture,ayuverda dan sebagainya ,walaupun kesan agak lamabat tetapi jaminan kesihatan diri anda terjamin dan bebas kesan sampingan dikemudiaan hari.

Oleh itu sebagai pengguna kita mestilah bijak dan peka supaya dalam masa yang sama kita mendapat manfaat daripada segi kecantikan dalaman dan luaran tanpa perlu menderita dikemudiaan hari.

sekian untuk kali ini.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥