Tuesday 18 October 2011

ANDA BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN...TAPI.....???


Assalamualaikum…
Salam sejahtera..salam ceria buat semua rakyat malaysia yang sentiasa bersemangat dan tidak mudah putus asa dalam menjalani kehidupan ini..
Saya terpanggil untuk membincangkan topik yang sangat penting ini iaitu isu “badan Gemuk”
atau berat badan naik.
http://bajufashionkorea.files.wordpress.com/2010/06/langsing-vs-gemuk.jpg
Masih ada harapankah untuk mereka yang berbadan gemuk atau berat badan dah naik.Jawapan saya
mudah pasti ada harapan jika anda masih mempunyai harapan dalam diri anda.
3 minggu yang lepas saya melihat sebuah rancangan di Astro yang sangat menarik dan menarik
jutaan yang menonton rancangan ini iaitu rancangan Oprah yang mana pengacranya ialah seorang
wanita paling kaya di dunia iaitu Oprah. Dalam rancangan tersebut ia membincangkan
bagaimana kita boleh menurunkan berat badan kita.
Dalam rancangan tersebut terdapat ramai testimoni yang telah menurunkan berat badan mereka
dalam jumlah yang bayak dalam masa yang singkat dan mengagumkan. Ada yang turun 100kg dalam
masa 4 bulan,3 bulan,2 bulan…ada juga yang naik mendadak berat badannya selepas turun
beratis kg…apa yang berlaku..bagaimana mereka melakukannya…
Jadi masih ada harapankah bagi anda yang berbadan gemuk…
Dalam rancangan tersebut mereka yang berjaya menurunkan berat berat beratus kilo menyatakan
untuk turunkan berat badan anda sendiri yang mengawalnya. Kadang-kadang kita tahu jika kita
makan banyak berat akan naik. Jadi kawallah pemakanan anda.kerana dari pemakana lah badan
kita akan naik. jika kita tahu bersenam boleh turunkan berat badan maka bersenam lah.
Masalah yang kita hadapi ialah kita tahu apa yang buruk untuk kesihatan kita tapi kita
lakukan juga.Kita tahu jika tak kawal makan berat akan naik,tetapi kita makan juga tanpa
kawalan..tetapi mereka menyatakan jika anda tak mahu kawal pemakanan anda pun boleh..tapi
kenalah bersenam…jadi anda boleh makan apa jua yang anda inginkan dengan syarat anda tahu
begaimana cara tak nak bagi gemuk. Contoh anda jenis yang suka makan,tapi anda harus ambil
ubat atau bersenam untuk kawal badan anda tanpa menjejaskan selera makan anda.
Tapi yang menariknya ada yang menurunkan berat badan beratus kilo dengan mengambil ubat
ubatan dan menjalankan terapi. Tetapi persoalannya ada ramai di kalngan kita yang telah
mengambil ubat tetapi masih belum berjaya. Mengapa jadi begitu..???
Salah seorang dari testimoni memberitahu dengan mudah..mungkin anda tak berjaya lagi sebab
belum cukup jumlah ubatan yang anda ambil…mungkin anda perlu ambil dalam masa 3 bulan baru
berkesan..tetapi ramai yang tak bejaya kerana menggunakan produk hanya sekejap sahaja.
Kebanyakan kita meletakkan keuputusan gagal terlebih awal. Bukan masalah kewangan yang
menjadi kekangan tetapi keinginan yang tidak kuat. Salah seorang testimoni memberitahu saya
memnag tiada wang tetapi di sebabkan keinginan yang kuat untuk menurunkan berat badan maka
saya cari juga wang. Saya hanya fokus badan saya akan kurus dalam sesuatu masa yang saya
tetapkan..Dalma masa yang sama saya kawal emosi..akhirnya saya berjaya…segala stress saya
hadapi..hanya yang berjaya tahu erti perjuangan…anda juga boleh melakukannya..
MENGAPA ANDA MASIH ADA HARAPAN…???????
Seoranga billionaire dunia berkata “anda akan dapat apa yang anda fokus”..tetapi ramaia yang
tak capai apa yang mereka inginkan kerana mereka fokus apa yang mereka taknak ndalam hidup.
Kebanyakan kita fokus apda benda yang kita tak inginkan daripada apa yang kita inginkan..
contohnya ramai di antara kita fokus pada
- kena keluar duit banyak
- kena tunggu masa lama
- orang ketawa dengan apa yang aku lakukan
- mesti penat kalau bersenam
tetapi kenapa kita tak fokus pada benda yang kita inginkan
- orang akan sayang aku jika aku slim
- emosi aku akan lebih baik jika berat badan aku turun
- aku boleh pakai pakaian yang aku inginkan
- perut aku tak besar lagi,tak buncit lagi
- peha kau tak menggelebeh lagi
- konfiden akau akan naik bila berat badan aku dah turun
- aku tidak jalan menunduk lagi
-aku tidak mengasingkan diri lagi
- aku tidak perlu malu lagi dengan bentuk badan kau bila aku dah kurus..
Jadi sekarang anda sudah tahu bagai mana ingin turunkan berat bada..mudah sahaja…
Fokus apa yang anda inginkan
Bayangkan yang anda telah pun kurus pada sekian-sekian waktu…
Jadi segalanya di tangan anda..lakukan apa jua cara yang penting aku kurussss……
ingat kata-kata saya
“BILA WUJUD SEMANGAT SEGALA YANG MUSTAHIL PASTI KANA MENJADI KENYATAAN”
UNTUK MELIHAT PRODUK HOMEOPATHY BERKESAN MENURUNKAN BERAT BADAN KLIK GAMBAR DI BAWAH
phytolacca-americana 3 in 1

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥