Wednesday 5 October 2011

KURUS DAN RAMPING DENGAN PHYTOLACCA AMERICANA 3 IN 1

phytolacca_americana_flowers_berries 

Salam sejahtera daripada Cik Fiqah untuk semua pembaca blog.

Artikel kali ini akan membincangkan khasiat lain phytolacca americana selain daripada berkesan menurunkan berat badan.

Melalui penyelidikan farmasi moden khasiat phytolacca americana adalah sebagai :

Anti-AIDS: protein Pokeweed antivirus (Ribosome Rangkaian Single Inactivating Protein atau skrip) adalah dianggap sebagai perencat kuat human immunodeficiency untuk AIDS. Terdapat juga tiga protein terkenal yang berbeza pokeweed antivirus (PAP) isoforms daripada daun Phytolacca americana (PAP-I dari daun musim bunga, PAPII daripada daun awal musim panas, dan PAP-III daripada daun akhir musim panas) yang menyebabkan depurination daripada bergantung kepada kepekatan genomik HIV-1 RNA. 

Walaupun benih adalah bersifat sangat toksik, buah phytolacca berries biasanya dimasak menjadi jeli atau pai. Masakan dipercayai untuk membunuh toksin didalam berris dan lain-lain sifat ketoksikan kepada benih-benih dalam berris. Daun tumbuh-tumbuhan muda kadang-kadang dipungut sebagai potherb hijau musim bunga dan dimakan selepas blanchings berulang. Pucuk juga dicelur dengan beberapa perubahan air dan dimakan sebagai pengganti untuk asparagus. 

Keracunan Pokeweed biasa di timur Amerika Utara pada abad ke-19, terutamanya daripada penggunaan tinctures sebagai persediaan antirheumatic dan akibat pemakanan berris dan akar yang disalah-anggap sebagai ubi, Yerusalem articok, atau lobak pedas.


Melalui proses perubatan homeopathy, phytolacca americana atau pokeweed ini bebas daripada racun dan kesan sampingan. Ini kerana semua unsur-unsur toksin dan keracunan sudah disingkir dan apa yang tinggal hanyalah kebaikannya dan faedah phytolacca americana sahaja.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥