Wednesday 19 October 2011

RAMBUT GUGUR,BERUBAN DAN BOTAK DI USIA MUDA ANDA....


[rambut.jpg]
Rambut gugur, hampir botak dan beruban sebelum masa seringkali membuat seseorang itu tertekan. Mana tidaknya, uban dan rambut semakin menjarang padahal usia baru 20-30 an dan tidak sepatutnya berlaku.
Banyak faktor yang menyebabkan rambut gugur,hampir botak dan beruban,salah satunya disebabkan oleh faktor pemakanan,faktor genetik, faktor persekitaran dan juga pengggunaan bahan kimia seperti penggunaan bahan pewarnan rambut,syampoo dan juga minyak dan perapi rambut yang memang banyak mengandungi bahan kimia yang akhirnya menyebabkan rambut menjadi bermasalah sebelum masanya.
Dalam perubatan homeopathy dan biochemic perkara ini dapat diatasi dengan mengambil berberapa remedy unutk memulih dan merawat kembali kesuburan rambut dan seterusnya mengatasi masalah rambut gugur, rambut beruban dan rambut botak.
Penggunaan remedy seperti ubat rambut combo yang terdiri daripada remedy biochemic seperti cal phos dan selenium.Ditambah lagi dengan arnica olil dapat mengembalikan kesuburan rambut anda kembali. Dalam banyak kes yang dirawat menggunakan remedy ini kejayaan hampir 95% dicatatkan. Rawatan diambil selama tempoh 3-9 bulan bergantung kepada keadaan dan tahap yang dialami oleh seseorang.
Selain daripada itu penggunaan materi medica cream iaitu cream rambut yang dapat menyubur ,merawat dan mengekalkan kesuburan rambut.Cream rambut ini sungguh power dan berkesan dan ramai yang telah berjaya memeiliki rambut yang subur kembali.
UNTUK MAKLUMAT LANJU TENTANG PRODUK KLIK GAMBAR DI BAWAH
biobotak

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥