Tuesday 17 January 2012

PRODUK YANG BANYAK DI PESAN DARI WANITA


Kini sabun carmino complexion digilai wanita kerana sabun carmino complexion ini dapat memutihkan kulit yang gelap seperti dibawah ketiak.dicelah kelengkang dan ditempat-tempat sulit. Selain daripada itu sabun ini juga memutihkan kulit dan melicinkan kulit. Biasanya siapa yang mengamalkan carmino complexionbersama cream carmino complexion akan melihat perubahan yang ketara setelah 3 minggu menggunakan sabun ini. Oleh itu bagi wanita yang ingin menjaga kulit supaya sentiasa tegang,berseri-seri dan putih menawan.
Amalkan sahaja pengguna sabun carmino complexion ini nescaya anda akan kelihatan dan tampil lebih menarik daripada sebelum ini. Diperkaya dengan herba-herba serta tumbuhan hebat seperti almond milk,aloevera,carmino dan pelbagai lagi menjadinya ia selamat dan tidak mengelupaskan kulit kerana bahan yang digunakan sungguh lembut dan selamat.
YM saya penuh dengan pertanyaan tentang perbezaan set Carmino Cream & Sabun Marigold dan Set Aquifolium & Remedi oral Detox pencuci darah atau remedi oral Aquifolium. Paling penting remedi dan krim-krim ini tidak mendatangkan sebarang kesan sampingan yang biasanya terjadi bila menggunakanBenzoyl peroxide cream.
“Konpiuss saya doc” , ayat yang sering ditaip oleh pengguna Carmino Cream & Sabun Marigold selepas saya menlancarkan Set Aquifolium & Remedi oral Detox pencuci darah atau remedi oral Aquifolium.
Pendek kan cerita , saya beri perbezaannya antara kedua-dua produk tersebut.
Carmino Cream & Sabun Marigold
1. Kegunaan Carmino Cream seperti Clearasil , iaitu disapu pada jerawat yang baru dan lama yang masih belum kecut. Ia akan mengecutkan jerawat tersebut dan sekaligus menghilangkan parut. Ia bukan untuk disapu pada seluruh muka. Tindakannya amat pantas san selamat, ia mampu mengecutkan jerawat dalam tempoh semalaman.
Harga : RM70
2. Carmino Cream juga bertindak sebagai antiseptik sekiranya terdapat luka-luka dan kudis
3. Sabun Marigold adalah sabun yang amat rendah pHnya , boleh digunakan seberapa kerap yang mahu. Ia bertindak melembabkan muka dan mencerahkan kulit.
Harga : RM40
PAKEJ KRIM CARMINO+ SABUN CARMINO@SABUN MERRYGOLD : RM100

CARA MEMESAN

SILA TAIP
CCS @SABUN MARYGOLD+CCC | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Untuk melihat Gabungan Dengan Ubat Makan Sila Klik Gmbar di Bawah
http://zuzila.com/blog/wp-content/uploads/2010/04/bioparut.jpg

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥