Wednesday 11 January 2012

KATA-KATA PERANGSANG UNTUK PENGUNJUNG BLOG CIK FIQAH

  MaleHerbs  

Assalamualaikum…
Salam Sejahtera buat semuna pengunjung Love Homeopathy Online…
Kini usia perniagaan saya mencecah 2 tahun dan telah beribu customer telah mendapatkan produk hebat dari saya…
Bagi anda yang sedang menuju kejayaan ke arah kecantikan serta kesihatan anda usah putus asa dan teruskan usaha. hanya yang kuat dan serta bersanar sahaja akan berjaya miliki apa yang anda idamkan…
Menyembuhkan penyakit serta memiliki kecantikan tubuh badan juga memerlukan sifat serta sikap yang betul untuk kita sembuh dari segala penyakit. Setiap custoemr saya yang membeli produk saya terapkan sikap bersabar dan yakin dengan produk serta yang paling penting mereka yakin dengan diri mereka…
Bagi customer yang inginkan kecantikan saya selalu nasihatkan mereka
” setiap pagi pergi di depan cermin dan kata pada diri sendiri, kulit wajah aku cantik sangat harini…aku nampak sihat harini”
Perkataan yang kita ulang setiap hari adalah doa dan pemberi semangat kepada kita..
Formula ini juga yang saya gunakan setiap hari dalam hidup saya untuk sihat, cantik dan ceria
Tanamkan azam baru, apa jua jenis penyakit kita pasti dapat tangani..
“Biar kita kuasai penyakit, bukan penyakit kuasai kita”

5 Sikap positif Untuk Capai Apa Yang Anda Inginkan
> Prinsip PMA (Positif Mental attitude)
kegagalan adalah satu proses kejayaan , tetapi yang paling penting adalah bagaimana dan berapa cepat kita bangkit dari kegagalan atau cabaran
> Bersemangat dan ghairah dengan apa yang kita lakukan
> Tidak ada perkataan “TIDAK BOLEH” dalam hidup anda..
satu perkara ajaib untuk anda sembuh dengan berkata aku pasti akan sembuh dan cantik…jika perkataan tidak atau susah yang anda keluarkan dulu..conform takkan sembuh…
Hendak seribu daya- tidak boleh bermaksud salah satu dari 4 perkara ini
1. saya tidak mahu melakukannya
2. saya dah malas atau dah biasa malas
3. tak kisah (sikap negatif)
4. bukan masa yang sesuai (banyak alasan)
> Jika tidak ada tindakan mana munkin anda kan dapat perubahan yang diinginkan
hanya dengan action (tindakan) maka dengan equal reaction (tindak balas yang sama) , tindakan kecil hasilnya kecil,tindakan besar hasilnya besar!!!
Jika kita nak sembuh tapi masih tunggu dan tidak membeli produk atau berbuat sesuatu anda kan menangguhkan serta menambah masalaa nda di masa hadapan.. orang yang bertangguh takkan berjaya
> Buat sesuatu sehingga habis..orang yang sekadar setengah jalan tidak akan dapat hasil…jika anda pakai produk,perlu bersabar dan yakin anda akan berjaya dan mendapat hasil

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥