Friday 13 January 2012

CARA MUDAH GEMUKKAN BADAN ANDA

 MaleHerbs
Ramai yang bertnya bagaimana nak mengemukkan badan. Sudah puas makan pelbagai jenis ubat,makanan tambahan dan petua tetapi badan masih lagi kurus macam papan sekeping.
kurus-kedengking
Masalah kurus ini disebabkan berlaku tidak keseimbangan hormon dan faktor genetik juga antara salah satu sebab. Kurang nafsu makan serta mengambil diet yang kurang sesuai juga merupakan salah satu faktor penyebab.
Melalui rawatan homeopati,kaedah yang paling selamat adalah mengambil remedy seperti alfalfa tonic R95 yang sudah terbukti berkesan menambah selera makan dan mengurangkan keletihan.Disamping itu juga R95 ini memperbaiki masalah ketidakseimbangan hormon secara beransur-ansur dengan memulihkan sistem badan supaya bertenga dan tidak stress.
alfalfa-tonic-r95
Masalah kurus yang amat sangat juga menyebabkan penampilan diri tidak menarik. Oleh itu bagi mereka yang kurus dan terlalu kurus bolehlah mengamalkan alfalfa tonic ini sekurang-kurang dalam tempoh 4-6 bulan untuk hasil yang terbaik
Tidak terkumpul oleh saya segala testimoni kerana telah lebih 10 tahun saya mempreskripsikan Alfalfa Tonic With Ginseng R95. Saya sendiri mengamalkan Alfalfa Tonic With Ginseng R95 dan Vita-C 15 dan Vita-C 15 Forte untuk mengekalkan kecergasan minda, tubuh dan mengawal stress.

http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
Vita-C 15 250 ml
Alfalfa Tonic With Ginseng R95 dan Vita-C 15 adalah selamat untuk semua peringkat umur, termasulah bayi dan kanak-kanak dengan mengikut sukatan yang telah ditetapkan.

FUNGSI PRODUK

Indikasi: Anemia (kurang darah) yang kronik, kepenatan melampau akibat tertalu kuat bekerja, amat sesuai bagi individu yang didalam proses penyembuhan selepas sakit yang lama, membantu menghilang letih-letih selepas demam, kehilangan darah akibat penyakit, surgery atau selepas bersalin. Kanak-kanak yang bantut tumbesaranya dan pada sesiapa yang ingin menambah tenaga secara semulajadi.
Indications: Chronic conditions of anemia, anxiety due to overwork, exhaustion; ideal for use during convalescence, especially for those recovering from debilitating fever, illness or surgery; after pregnancy; following weight loss or growth spurts in children; for anyone wanting to naturally increase energy level.

Harga :

Alfalfa Tonic With Ginseng R95 100 ml – RM100

Vita-C 15 250ml – RM150

CARA MEMESAN

SILA TAIP

ALFALFA TONIC WITH GINSENG ATAU VITA-C 15|NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥