Thursday 1 November 2012

Tip Berhenti Merokok

 
 Anda sukar berhenti merokok?Hakikatnya terdapat makanan yang boleh mengurangkan 'rasa' rokok.Ia dianggap diet untuk perokok kerana ia boleh mengurangkan ketagihan.

Malah,tidak mustahil ia menyebabkan perokok merasa serik untuk merokok lagi.Merokok sebenarnya bukan setakat ketagihan nikotina,tetapi juga mengenal rasa dan kuantiti deria rokok.

Justeru,buah-buahan,sayur-sayuran,produk tenusu dan minuman tidak berkafein seperti jus dan air kosong adalah antara makanan yang menjejaskan rasa rokok.Sebaliknya ,minuman yang mengandungi kafein,alkohol dan daging merupakan makanan yang meningkatkan rasa rokok.

Diet perokok ini pastinya jalan yang terbaik untuk berhenti merokok.Ini kerana,dalam masa yang sama ia menggalakkan amalan pemakanan yang seimbang.Apa yang anda tunggu lagi?Kaedah ini menawarkan dua implikasi yang positif kerana suatu gaya hidup yang sihat.

KETERANGAN LEBIH LANJUT SILA KLIK PADA GAMBAR DI BAWAH INI..








0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥