Tuesday 10 July 2012

TESTIMONI PENGGUNA PHYTOLACCA 3 IN 1


Phytolacca Americana 3 in 1 - Testimonial
Walaupun tanpa bahan merbahaya didalam formula Phytolacca Americana 3in1 dan R79 (garlic) Dr Reckeweg, kesan kepada pengguna amatlah dikagumi. Tanpa perlu senaman yang berat dan diet yang melampau-melampau, berikut testimonial pengguna Phytolacca Americana 3in1 yang dipakej bersama-sama R79 Dr Reckeweg
Shamsul, 38 Bandar Baru Bangi Selangor.
Phyto ni pada mulanya saya ambil just nak try aje, tapi selepas 1 minggu mengambil saya terasa agak dahaga dan kerap minum air, selera makan pun berkurangan. Saya terus membeli alat timbang , dan amat gembira berat saya sudah kurang 2 kilo dalam 1 minggu. Berat saya 120 kilo dan akan berusaha untuk mendapatkan 80 kilo dulu.
Noor Azian, Ipoh Perak
Saya tak alami masalah gemuk , cuma rasa nak kuruskan sikit. Rasa bila pakai baju yang lama agak ketat. Saya memang telah lama amalkan remedi homeopati untuk migrain , dan kini dah ok migrain saya. Kini saya mencuba Phytolacca Americana 3in1 dan rasa amat bagus. Berbaloi dalam seminggu saya dapat turunkan 2 kilo dan tak jadi macam ubat kurus yang lain-lain asyik nak buang air besar dan air kecil jer
Shahril, Kuala Lumpur
Lepas kahwin badan saya macam di pam-pam, dari 60 kilogram naik hingga 95 kilo. Jongging , main futsal dan terbaru main basikal pun payah nak turun berat badan. Lepas terbaca diblog saya order Phytolacca Americana dan doktor homeopathy mencadangkan saya ambil bersama garlic R79. Selama 3 bulan saya amalkan dengan disiplin tanpa henti-henti. Saya amat gembira bila dalam 3 bulan saya dapat turun 15 kilo lebih.
Iza, Alor Star Kedah
Mula-mula risau juga menjadi ke tidak Phytolacca ni, lepas 15 hari pakai kesannya amat memuaskan hati saya, apa lagi kawan-kawan yang jadikan “bahan kajian” pun terus order 6 kotak sekaligus. Siap-siap nak raya ni kan.
Nik, Puchong Selangor
Saya ni suka bertanya sebelum membeli , biar faham betul-betul. Mujur la doktor rajin menjawab. Biasa la orang perempuan bila dah berkahwin dapat anak badan pun mula la membesar. Syukur Phytolacca memberi kesan positif suami dan kawan-kawan tegur saya nampak kurus sikit sekarang
Ani, Bangsar
Ubat kurus yang pernah saya makan, sampai tak boleh tidur dibuatnya, serik saya. Tapi Phytolacca Americana 3in1 ni lain dari ubat-ubat yang pernah saya makan. Saya dapat turunkan 4 kilo lebih dalam 2 minggu ok la kan kesan dia pun tak teruk. Cuma rasa dahaga , tapi elok juga kerana saya minum air kosong dengan banyak sekarang.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥