Wednesday 16 January 2013

Pakej Ubat Gemukkan Badan Yang Kurus



Ada yang hendak ubat kurus kerana  ingin kurus , dan yang kurus hendak ubat gemuk kerana menjadi agak berisi, sudah menjadi lumrah alam begitulah. Terlalu kurus pun pelbagai penyakit juga mula ingin menjadi teman. Pelbagai masalah sampingan akan bersama-sama dengan individu yang terlalu kurus seperti Aneamia (kurang darah dalam bahasa mudahnya). Bila Anemia terjadi seseorang itu akan merasa letih yang melampau, sering pening-pening, tidak ada selera makan dan lain-lain.

Alfalfa tonic with Ginseng akan membantu menambah kuantiti darah dengan secara semulajadi, malah Alfalfa tonic with Ginseng juga berupaya membantu memulih tenaga kepada pesakit yang baru sembuh dari penyakit yang dideritai dalam jangkamasa yang panjang seperti baru baik dari koma, baru sembuh akibat demam Denggi dan lain-lain.

Berikut ialah indikasi Alfalfa tonic with Ginseng, R95.

Indikasi: Anemia (kurang darah) yang kronik, kepenatan melampau akibat terlalu kuat bekerja, amat sesuai bagi individu yang didalam proses penyembuhan selepas sakit yang lama, membantu menghilang letih-letih selepas demam, kehilangan darah akibat penyakit, surgery atau selepas bersalin. Kanak-kanak yang bantut tumbesaranya dan pada sesiapa yang ingin menambah tenaga secara semulajadi.

Alfalfa tonic with Ginseng juga berupaya mencergaskan minda, menstabilkan emosi dan memberi tenaga kepada pelajar-pelajar yang padat jadual waktunya. Pagi bersekolah biasa, petang bersekolah agama dan malam pula kelas tambahan. Begitu juga pelajar-pelajar di IPTA dan IPTS yang sering mengadu amat keletihan dengan bebanan “assignment”, “presentation” dan bermacam-macam lagi. Alfalfa tonic with Ginseng akan memberi tenaga dengan secara semulajadi dan mengekalkan kecergasan kepada tahap optimum, bila tubuh cergas minda pun akan berfungsi dengan lebih kreatif dan cekap.

Harga : RM100 RM80 & 3 Botol RM195 (harga terbaru promosi) penghantaran percuma ke Seluruh Malaysia)

Testimonial Pengguna

Puan Arfah, Keramat Kuala Lumpur
Dari sebelum kahwin pun saya telah alamni masalah kurang darah, terlalu kurus dan kerap pening-pening sehinggakan sesekali saya pitam bila berjalan di tengah panas. Selepas mengamalkan Alfalfa tonic R95, dari sebelum kahwin sehingga beranak satu sekarang, saya amat berpuas hati dengan kesan positif Alfalfa tonic R95. Masalah kurang darah saya semakin baik dari hari ke hari sehinggakan sewaktu mengandung pun,  saya tidak memerlukan “obimin”. Hanya Alfalfa tonic R95 sebagai penambah darah, tenaga dan mental. Saya menjadi lebih bertenaga sewaktu mengandung dan bila melahirkan anak, anak saya pun adalah seorang yang sihat dan cergas. Terima kasih Drhomeopathy.
Puan Najiha, Limbang Sarawak

Kawan-kawan menggelar saya papan nan sekeping, geram betul saya dengan mereka, ada yang mengatakan bila melahirkan anak berat badan akan naik tetapi bagi saya ia tidak terjadi. Saya berusaha mengambil pelbagai supplement untuk menaikan berat badan saya, tetapi semua usaha tersebut gagal. Bila terbaca mengenai Alfalfa tonic R95 saya membuat keputusan bahawa saya akan mencuba ubat ini dan jika gagal juga saya tidak akan berhabis duit lagi untuk menaikan berat badan.

Huuuu.. selepas 1 bulan saya memperolehi 2 kilo pertambahan berat badan, apa lagi sambung la ke bulan 3 dan ke 4 dan sekarang saya tidak lagi digelar “papan nan sekeping” , padan muka kawan-kawan saya tu.

Packing : 100ml dalam botol kaca amber

Penghantaran : Percuma ke seluruh Malaysia Sahaja.


CARA MEMESAN

SILA TAIP
3 botol ALFALFA TONIC | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥