Thursday 10 January 2013

Inner Cure Bantu Wanita Atasi Masalah Keputihan

Inner cure adalah kombinasi remedi seratus peratus persediaan Homeopathy  yang telah “proven” di seluruh dunia untuk melegakan lelehan keputihan divagina. Konsep remedi kombinasi ialah untuk merawat pelbagai simptom didalam satu masa dan telah banyak kes-kes masalah wanita dapat dibantu dengan remedi kombinasi. Remedi atau ubat Homeopathy amat serasi untuk kaum wanita terutama melibatkan sistem dalaman tubuh.

Inner Cure adalah konsep perubatan Homeopathy itu sendiri. Homeopathy tidak hanya fokus kepada penyakit semata-mata tetapi akan merawat keseluruhan tubuh bukan hanya bertumpu kepada penyakit itu sahaja. Contoh jika jerawat, perubatan lain biasanya akan hanya menyapu krim tetapi konsep perubatan Homeopathy, setiap pengamal Homeopathy akan memberi remedi makan untuk rawatan dalaman dan krim untuk luaran.

Keputihan secara amnya akan terdapat di vagina wanita termasuk kanak-kanak. Cuma yang membezakan discaj ini adalah penyakit atau sekadar biasa ialah peringkat discaj itu sendiri. Jika hanya sedikit, tidak berbau serta tidak menganggu sistem tubuh lain, pencuci vagina sudah mencukupi, tetapi sebaliknya discaj itu banyak, pekat, berbau dan gatal itu adalah masalah kesihatan yang perlu dipandang secara serius oleh setiap wanita.

Secara Ringkas Punca Keputihan

Keputihan akan terjadi bila toksin berkumpul didalam tubuh akibat dari diet dan pemakanan yang tidak teratur dan tidak sihat. Kegagalan organ yang biasanya menghapus atau menyah toksik seperti kulit, hati, paru-paru dan buah pinggang akan mengakibatkan toksin tersebut akan mencari jalan keluar dari tubuh. Maka terjadilah discaj keputihan yang akan keluar melalui uterus dan mucous membrane (kulit lender) yang dipanggil keputihan.

Jika terdapat discaj yang disertai nanah, berbau busuk, berwarna seperti krim (kekuningan), dan sedikit kehijaun. Kes seperti ini disifatkan sebagai kes yang perlu diberi perhatian dan memerlukan ubat serta remedi untuk mengawal lelehan yang tidak dikehendaki ini.

Simptom Keputihan

Simptomnya hanya sekadar lelehan keputihan yang berlendir, seolah berbuih dan melekit dan berwarna serta berbau.

Terdapat beberapa simptom penting yang mungkin terdapat:

1. Trichomonal vaginitis – berbuih, lelehan kekuningan adalah simptom utama. Merasa gatal-gatal.

2. Monolial vaginitis – biasanya akan terjadi kepada pesakit yang menghidapi kencing manis atau mengandung atau pengambilan antibiotik atau pil perancang keluarga.

3. Cervicitis – pesakit ini biasanya akan disertai dengan sakit pinggang.

Keputihan atau Leucorrhoea jika tidak dirawat akan menyebabkan pelbagai komplkasi termasuk kehidupan rumah tangga anda. Tidak mustahil sehingga ke tahap kritikal yang boleh menjurus kepada penceraian. Saya sendiri seringkali dihujani pertanyaan melalui email dan sms, jarang-jarang sekali seorang wanita akan berdepan dengan seorang doktor atau ahli terapi lelaki untuk menceritakan masalah keputihan secara berdepan. Jika mengguna medium lain seperti email dan sms, kaum wanita akan merasa lebih selesa.

Indikasi :

Ova Tosta: Ova Tosta has marked action in treating leucorrhea with back ache. It is useful when the patient has a feeling as if the spine is broken. There is a sensation as if the spine is wired or tied together with a string. Horrible, foul leucorrhoea; periodical discharge of copious orange colored fluid from vagina.
Kali Phosphoricum: Kali Phosphoricum is a suitable remedy for leucorrhea which is yellowish in colour, scalding and acrid. Leucorrhea with offensive odour.

Kali mur 3x - Discharge of milky-white mucus, non-irritating, mild. Puerperal fever, chief remedy.
Directions: Adults: Take 4-5 pellets or tablets orally by mouth and allow them to dissolve in few minutes time. Repeat at least 3 times a day, about 30 minutes before or after food.


CARA MEMESAN

SILA TAIP
INNER CURE | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥