Saturday 26 January 2013

Khasiat Herba Homeopathy Revolusi Hebat



Tangani Akar Umbi Jerawat

Mengapa jerawat masih lagi menjadi teman setia anda?Sedangkan penjagaan wajah yang sempurna tidak pernah ditiggalkan dan segala petua kecantikan sudah diamalkan.Bintang Di Langit (BDL) membantu anda merungkai serba sedikit informasi jerawat.

Jangka Masa Masalah Jerawat Berlaku?

Kebanyakkan orang mengalami jerawat untuk tempoh 3 tahun ke 4 tahun.Namun, 15% individu mendapati masalah ini boleh berterusan sehingga 8 tahun ke 12 tahun.

Jerawat Dari Perspektif Rawatan Herba Homeopathy

3 punca utama jerawat dari sudut dalaman
  • Kepanasan tubuh berlebihan terutamanya di bahagian hati.Hati yang sihat menghasilkan kulit yang cantik.
  • Ketidakseimbangan hormon terutamanya di kalangan remaja boleh menyebabkan pengeluaran minyak berlebihan.
  • Pengumpulan toksin dalam tubuh.Sekiranya anda sembelit,berjagalah kerana usus akan menyerap toksin dari feces anda.Toksin akan bergerak ke seluruh bahagian tubuh melalui peredaran darah.Kulit wajah adalah bahagian yang nipis,jika toksin ini sampai ke bahagian tersebut mudahlah untuk jerawat tercetus.
Kelebihan Pengambilan Herba Homeopathy Dalam Menangani Jerawat?

Kaedah biasa menangani jerawat hanya memberi kelegaan sementara terhadap simptom jerawat.Jika krim dan pembersih wajah tidak berupaya buat anda bebas jerawat,tiba masanya untuk anda berevolusi dengan pengambilan herba homeopathy.

Matlamat pengambilan herba homeopathy dalaman adalah untuk memulihkan keseimbangan tubuh,mengenal pasti punca akar umbi yang mencetuskan masalah jerawat dan terus bertindak terhadap masalah tersebut.

Untuk menangani masalah jerawat anda,anda boleh klik pada gambar di bawah ini....


0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥