Monday 8 July 2013

Set Buasir Pelbagai Peringkat



Set Buasir 3 in 1 Dr.Reckeweg

Set buasir yang yang terdiri dari 4 remedi

R1 – jenis cecair untuk diminum. Untuk masalah usus

R13 - jenis cecair untuk diminum. Untuk membantu & melegakan buasir yang membengkak dan membantu mengurangkan tekanan ke dubur dan memberhentikan pendarahan.


R37 - jenis cecair untuk diminum – membantu penghadaman dan melembutkan najis, remedi ini membantu menghindarkan buasir

R30 – Jenis ointment (krim) untuk kegunaan luar – Ointment ini juga disebut Universal Ointment kerana selain dari kegunaan untuk buasir, R30 juga mampu merawat masalah kulit dan masalah rhuematik (saraf)

1) Cara penggunaan dan pengambilan :

R1, R13 dan R37 boleh diambil serentak jika tidak ada masa, tetapi sebaik-baiknya jarakkan setiap satu remedi selama 10-30 minit. Contohnya anda bermula dengan R1 selepas 10 minit ambil R13 dan selepas 10 minit ambil R37.

2) Dos pengambilan :

10-15 titis dicampur dengan sedikit air (1/4 cawan air), diminum sewaktu perut kosong.
3) Cara penggunaan R30
R30 Ointment perlu disapu didubur yang membengkak selepas membuang air besar dan juga sebelum membuang air besar. R30 Membantu untuk mengecutkan dubur yang membengkak dan. memberhentikan pendarahan (jika ada)

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥