Tuesday 9 July 2013

Petua Menghilangkan Sakit Buasir


Sebenarnya petua ini tidak dapat dari mana-mana buku atau pendapat orang tua-tua, melainkan pengalaman sendiri jua. Jadi saya minta maaf jika anda ingin meminta rujukan dari mana-mana pihak. 

Namun Al-Hamdulillah, kesannya amat baik dan in sya Allah penyakit ini tidak akan berulang selagi kita mengamalkan petua ini. Ianya sudah saya ajarkan kepada beberapa orang yang mengadu kepada saya sakit buasir. Bila berjumpa kembali dan saya tanya kesannya, kata mereka al-Hamdulillah, penyakit itu sudah sembuh. 

Caranya ialah, apabila kita buang air besar, maka cucilah dengan sabun mandi, dan cucilah juga dengan sabun kawasan dalam liang dubur secara perlahan-lahan sehingga bersih. Insya Allah dalam masa 2 minggu, kesan penyakit buasir akan hilang sedikit demi sedikit. Senang bukan. Selamat mencuba. Dan Sharekan pada orang lain.

Walau bagaimanapun, semuanya adalah kerana kehendak Allah swt jua. Kita hanya berusaha dan berubat. Jika Allah swt hendak menyembuhkan, maka sembuhlah kita walau tanpa ubat dan jika Allah swt mahu kita sakit, maka walau dengan ubat apa sekalipun, kita aka tetap sakit. 

Namun demikian, berubat itu adalah sunnah Nabi Muhammad saw, maka berubatlah dengan niat mengikut Sunnah. Dan berubatlah demi untuk lebih membanyakkan lagi amal Soleh agar lebih diredhai oleh Allah swt. 

Kerana Allah swt lebih suka Muslim yang kuat dari Muslim yang lemah.



0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥