Tuesday 17 September 2013

Testimoni Set Komprehensif


Sila klik pada gambar untuk lebih jelas di baca

***Testimoni Terbaru***
SET RAWATAN LENGKAP UNTUK JERAWAT YANG SUKAR SEMBUH!!

=========================================

Jerawat bernanah, parut jerawat bertahun-tahun tak hilang, jerawat degil, period anda tidak teratur (untuk wanita), sistem pencernahan tidak berfungsi baik, jerawat kemerahan, & segala masalah berkaitan dengan jerawat sukar sembuh.

>Terbukti berkesan jika dipakai dengan disiplin. Insyallah.
>100% buatan Malaysia,dan dijamin HALAL.
>Berasaskan herba sepenuhnya.
>Tiada kesan sampingan.
>Perubahan dapat dilihat seawal 1-3 bulan.
>Amat selesa dipakai, nyaman dengan bau yang menyegarkan.
>Suci, Murni dan Boleh dibawa solat.

Kami biarkan pelanggan kami yang bercakap tentang kehebatan produk kami.

Dapakan set komprehensif dengan tawaran KOD VOUCHER DISKAUN

Klik disini >>> http://bit.ly/1aHEyrn

=========================================

PUNCA sebenar terjadinya jerawat

Hanyalah 2 perkara dan tidak lebih dari 2 perkara berikut..

Pengumpulan toksik yang terjadi di dalam darah dan sistem limfa di mana hati (liver) gagal untuk menyahtoksik dan meneutralkan darah untuk dibekal ke sel-sel dan akibat ketidakseimbangan hormon….
Tidak begitu jelas ..begini…

Bila kita bernafas atau makan ia akan mengumpul toksin. Hati akan bekerja keras untuk meneutralkan toksik-toksik tersebut. Bila anda alami sembelit, maka anda meletakkan hati pada situasi yang amat sukar untuk meneutral toksin-toksin yang terhasil, lalu akan menjurus kepada pengeluaran toksin ke kulit dan muka. Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit.

Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik. Bila sudah dineutralkan,darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi.

Dan

Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Berbalik kepada jerawat anda.. hormone androgenic akan memberi arahan kepada kelenjar minyak di kulit untuk menghasilkan sebum atau minyak di kulit dengan kuantiti yang sepatutnya untuk “dikeluarkan”

Jika hormone androgenic terjadi dengan banyak dan terapung di sekitar kelenjar minyak atau sebum, maka terjadilah “pengeluaran berlebihan” sebum atau minyak di kulit.

BACA LEBIH LANJUT DI SINI

http://bit.ly/1aHEyrn

atau 

Sms kod  <KOMPREHENSIF> ke 017-8803369 

untuk mendapatkan produk

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥