Monday 19 March 2012

JERAGAT DAN BERTOMPOK DI WAJAH

 

Assalamualaikum,salam sejahtera hendaknya,Cik Fiqah harap semoga pembaca blog setia Cik Fiqah sihat dan bergembira bersama orang tersayang dan keluarga tercinta.

Pada minggu lepas Cik Fiqah banyak dihujani pertanyaan berkenaan masalah jeragat. Baiklah kali ini Cik Fiqah nak bagi tips ringkas bagaimana merawat masalah jeragat yang timbul dimuka disebab pelbagai faktor.Seperti masalah hormon,kekurangan nutrien dikulit seperti kurang collagen dan sebagainya. Oleh itu dalam merawat jeragat samada yang bertompok-tompok dimuka atau berbintik-bintik. Cara yang terbaik adalah istiqamah mengamalkannya sesuatu remedy secara berterusan 4-6 bulan.Ini penting kerana kekurangan nutrien perlu ditangani secara berterusan.

Kesan setiap orang tidak sama,ada yang cepat dan ada yang lambat.Ini kerana sel kulit setiap manusia tidak sama.Jeragat sebenarnya mudah ditangani. Remedy atau ubat yang setakat ini mendapat maklumbalas positif adalah pink collagen digabungkan dengan carmino complexion cream. Mengapa pink collagen? Kekurangan collagen dalam tubuh badan akan menyebabkan sel kulit mengalami penuaan sebelum masa,kedut, dan juga masalah jeragat. Pink Collagen adalah exstrak 100% tanpa bahan campuran lain.Ini adalah penting, kebanyakan collagen dipasaran kebiasaanya mengandungi filler dan campuran lain. Oleh itu keberkesanannya amat lambat dan perlahan.

Selain itu penggunaan cream carmino complexion dapat membantu mempercepatkan proses memulihkan jeragat daripada luaran.Kandungan yang mempunyai hazel nut dan diperkaya dengan beberapa nutrien penting untuk kulit dapat memperbaiki struktur kulit secara semulajadi.

CCC atau carmino complexion cream adalah krim yang baik untuk kulit. Dirumus secara semulajadi melalui tekonologi homeopati dan bebas kesan sampingan seperti pengelupasan dan sebagainya.Ini penting kerana produk yang memberi kesan segera dan mengelupas mengandungi bahan kimia yang merbahaya.

Oleh itu, dalam merawat jeragat adalah penting memilih remedy yang terbaik dan bebas kesan sampingan.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥