Wednesday, 31 July 2013

Rahsia Kurus Badan Dari Luar Dan Dalam

ANDA MEMPUNYAI CABARAN

MENURUNKAN

BERAT BADAN....

INGIN NAMPAK LANSING DAN RAMPING.....

TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN...

SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN
BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU....

PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA
USAH BIMBANG KAMI BANTU ANDA

r79-twin

Klik gambar untuk keterangan produk
Salam sejahtera,
Mengapa dah pelbagi produk dicuba tetapi masih lagi berlakunya faktor yo yo. Kejap turun dan kejap naik dalam ertikata tidak kekal lama.

Masalah ini berlaku disebabkan faktor matabolisme yang tidak seimbang dan kurang aktiviti riadah serta pengetahuan makanan seimbang yang diamalkan ditambah lagi dengan produk yang bersifat sementara menahan selera makan sahaja bukanya bersifat holistik.

Penggunaan produk kurus yang selamat adalah penting untuk kesihatan, oleh itu adalah penting bagi kita memastikan pemilihan produk yang sesuai dan tepat untuk diri kita.Sebagaimana yang anda ketahui lambakan produk kurus dipasaran adalah satu saingan yang baik dan yang paling penting keinginan untuk menguruskan badan harus disusuli dengan pengetahuan yang lengkap tentang produk kita ini.

JANGAN SAMPAI ANDA JADI BEGINI...!!!!!

http://2.bp.blogspot.com/_KRGdYhWNPQE/TDm5pTGNXMI/AAAAAAAAAKs/pw09VvYYcZI/s1600/wanita+gemuk.jpg

wanita gemuk

[leaning-on-a-post.jpg]

http://infogres.com/wp-content/uploads/2010/12/wanita-gemuk.jpg

Terkini gabungan produk dalaman dan luaran terbaik

Untuk mendapatkan badan yang langsing, membakar lemak dan kurus dengan cepat dan selamat sebaiknya anda memerlukan produk yang bekerja dari luar dan dari dalam


HARGA



CARA MEMESAN 



Hilangkan Penyakit Kulit Kronik Psiorasis


Tawaran Harga Pengenalan:
Psorolin Oitment 100g RM75 @ 1 botol
777 Oils 100ml RM75 @ 1 botol
Sabun prosolin RM40
Psorolin Ointment777 Oil
1 unit @ RM751 unit @ RM75
2 unit @ RM1352 unit @ RM135
3 unit @ RM2103 unit @ RM210
4 unit @ RM2854 unit @ RM285
5 unit @ RM3605 unit @ RM360

* Sekiranya anda memesan 1 botol Psorolin Ointment dan 1 botol 777 Oil, harga keseluruhan ialah RM135 termasuk penghantaran diseluruh Semenanjung , Sabah dan Sarawak.

Krim yang telah dibuktikan keberkesanannya menangani psoriasis, ia amat efektif sekiranya digunakan bersama 777 Oils. Psorolin Oitment telah membantu lebih 100,000 orang diseluruh dunia. Psoriasis telah mengakibatkan 3% iaitu 400,000 ribu orang penduduk Malaysia sendiri menderita.Kajian dan laporan yang dilakukan di India, Produk ini telah menjalani kaji selidik di India dan hasilnya amat menggalakkan.

Apa itu psoriasis?




Psoriasis adalah penyakit kulit yang kronik, yang mengakibatkan tubuh badan seseorang pesakit itu mengalami perubahan warna seperti merah, putih atau bersisik pada kulit. Ia sering menyerang semua bahagian tubuh, kulit kepala (scalp) dan kuku.

Pesakit psoriasis akan merasa rendah diri, tidak dapat melakukan rutin harian dengan tenang. Malah terdapat kajian di Amerika Syarikat penyakit psoriasis akan memendekkan umur pesakitnya.

Adakah Psorolin Ointment dan 777 oils menyembuhkan psoriasis?

Psorolin Ointment dan 777 oils bukanlah bertindak menyembuhkan tapi ia bertindak merencatkan atau menghalang sel-sel psoriasis dari terjadi, ia boleh digunakan pada jangka waktu yang panjang kerana Psorolin Ointment dan 777 oils adalah selamat dan tanpa kesan sampingan.

Cara menggunakannya:

Gunakan jari dan sapukan Psorolin Ointment dengan lapisan yang agak tebal pada kawasan psoriasis, bagi mendapat kesan yang lebih efektif guna 777 Oils sebagai lapisan atas dan berjemur pada matahari pagi selama 15 minit dan sebelum tidur, ia digunakan selepas mandi. Adalah digalakkan mengunakan sabun dan pencuci yang semulajadi seperti sabun herba.

Produk ini hendaklah disimpan pada suhu bilik

Atau

Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment =  RM190 RM165 Sahaja

CARA MEMESAN

SILA TAIP
1 @ 2 @3 @4 @5 UNIT Psorolin Ointment | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

017-8803369

ATAU
Sila Taip
Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment
Hantar ke
017-8803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Saturday, 27 July 2013

Buang Lemak Dan Kurus Dengan Sapuan Reshaping Body Gel



ya !! sapu sahaja untuk membuang lemak di badan anda 
=============
Bukan senam,bukan pil atau makan minum......dan bukan mesin

sapu sahaja dimana anda suka ~~~~

Cara kurus yang mudah & pantas khas untuk wanita yang
✔Kuat makan.
✔Sibuk bekerja.
✔Tiada masa bersenam.
✔Metabolisma badan rendah.

Hanya sapu Reshaping Body Gel, untuk slim! Kejutkan saudara mara anda dengan badan yang slim pada hari raya tahun depan!

Kesan boleh dilihat seawal 2 minggu penggunaan

===============================

Jangan risau:

✔100% dijamin selamat!
✔100% dijamin halal!
✔100% dijamin berkesan!

Jangan risau tentang berat badan, kerana fokus utama Reshaping Body Gel adalah untuk membantu kurangkan ukur lilit badan anda anda dengan berkesan!

✔Mendapat kelulusan dari BPFK (Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan)
✔Purata 9 dari 10 orang pengguna Reshaping Body Gel bersetuju ianya berkesan!


Harga asal RM100
tapi untuk masa terhad, dapatkan diskaun 20%!
(tidak termasuk pos laju)

harga promosi
Rm 80 SM
Rm 85 SS

Sila sms KOD <Reshaping> ke 017-8803369
*Penghantaran menggunakan Pos Laju, dijamin sampai dalam 1-3 hari.

Testimonial Produk Slimist

23/7/13
adakah anda masih tidak lagi percaya ??? lindungilah....diri anda dari lemak2......saya harap anda sesuai dan muat memakai baju raya yang telah ditempah.....produk baru....teknologi baru !!!

Testimonial customer pertama!!

Harga asal hanya RM100 sebotol.

DISKAUN RM30 untuk 100 pembeli terpantas hari ini!

STOK TERHAD
Sila sms KOD <SLIMIST100> ke 017-8803369

sekarang untuk dapatkan DISKAUN RM30 ini!

Friday, 26 July 2013

Cara Picit Jerawat Yang Betul


Jerawat? memang buat kita rasa tak selesa sangat! Bila ada jerawat yang tumbuh kat muka boleh buat kita rasa stress.Rasa geram nak picit. Tangan pon asyik merayap je dok pegang pegang jerawat tu.


Ramai antara kita yang suka picit jerawat dengan kuku sebab nak cepat and geram.Walaupun sakit tetap jugak picit sampai senget senget muka.


Kalau tak boleh dengan kuku, dengan jarum pon jadi.Yang penting jerawat tu meletop. Tapi lepas dah picit tu keluar lagi 1 biji jerawat, tak pun jadi parut itam. So, betul ke cara kita picit jerawat selama ni? Jawapan nya SALAH!

Kenapa tak boleh picit jerawat guna kuku & jarum?

Picit gunakan kuku boleh sebabkan jangkitan kuman yang ada pada jari  masuk dalam jerawat tu. Sebab tu la esok lusa keluar pulak kat tempat lain atau pada tempat yang sama.

Picit jerawat bole sebabkan parut, so kena buat dengan cara yang betul supaya tak jadi parut.
Jom tengok cara yang betul untuk kita hapuskan jerawat.

Langkah 1

Cuci tangan! Sangat penting untuk kita mencuci tangan. Make sure cuci dengan sabun, bersihkan bawah bawah kuku. Ini untuk elakkan jangkitan dan seterusnya melambatkan proses penyembuhan jerawat.

Langkah 2

Cuci muka. Gunakan pencuci muka yang ada bahan antibakteria macam Oxy, Shebamed & etc. Kalau ada mekap, gunakan make up removal dulu, then baru la cuci muka. Kulit muka memang sentiasa ada bakteria (peluh & mekap), kalau tak cuci dulu, and terus picit jerawat, bakteria kat luar tu boleh masuk ke dalam kulit.

Langkah 3

Scrub kat bahagian jerawat, urut lembut selama beberapa minit. Ini untuk buang sel kulit mati dan memudahkan keje nak memicit jerawat. Jangan gunakan scrub untuk badan kat muka ya!

Langkah 4

Gunakan sarung tangan, sekurang-kurangnya lapik jari dengan tisu sebelum nak picit jerawat. Ini untuk mengelakkan kecederaan yang boleh tinggalkan parut.

Langkah 5

Cari ‘mata’ jerawat, picit dibahagian tepi jerawat tu untuk keluarkan isinya. Urut sikit utk pastikan isinya keluar. Jangan sentuh jerawat tu, kecuali waktu kite nak lapkan isi jerawat yang keluar tu.Jangan over picit, nanti akan jadi parut jerawat!

Langkah 6

Dapkan toner kat atas jerawat tu, atau boleh jugak gunakan Purifying Lotion untuk mengecutkan jerawat.

Extra: Boleh juga steam muka dulu sebelum buat langkah2 ni, untuk buka liang pori kita sikit, lagi senang nak picit jerawat tu keluar.

Video kat atas tu, video step by step untuk picit jerawat dengan cara yang betol.

  

10 Kesilapan Besar Si Kulit Berminyak / Berjerawat!

Semua orang nak kan kulit yang halus licin.. pendek kata, flawless. Selain faktor ketidak seimbangan hormon dan faktor genetik, ada dua perkara penting sebenarnya yang kita boleh buat
  • mengubah tabiat buruk yang menyebabkan jerawat dan kulit berminyak
  • menikmati kulit yang sihat dan cantik
Jerawat akan muncul bila minyak/sebum, bakteria dan sel kulit mati menyumbat liang roma pada kulit muka. Kebanyakkan si oily skin lebih berpotensi tinggi mendapat jerawat, tapi dengan mengikis tabiat buruk sedia ada (mungkin anda atau orang lain), jerawat dan kulit berminyak boleh diatasi. Jom kita tengok apakah tabiat tabiat buruk yang selalu kita dibuat (sedar atau tak sedar) :
1. Membersihkan muka terlalu kerap
Ramai yang lakukan ni! Dengan harapan kulit akan sentiasa kering dan jerawat cepat mati. Cara yang salah yang akan menjadikan kulit semakin berminyak/berjerawat. *Cuci muka (dengan cleanser) 2kali sudah mencukupi ; pagi dan sebelum tidur.
2-Menyental kulit dengan scrub
Berskrub dengan produk scrub yang terlalu kasar akan menyebabkan keadaan kulit semakin teruk keranaskin irritation. Sebetulnya ialah berscrub dilakukan 1-3kali seminggu, menggunakan scrub yang halus tekstur nya, diurut lembut ke muka, dan bilas dengan air suam.
3-Tidak membersihkan peluh
Penat bekerja atau membuat aktiviti berat menjadikan badan (termasuk muka) berpeluh2. Ingat, jangan biarkan peluh itu kering dan menyerap ke dalam kulit. Bersihkan muka dan mandi terus.
4-Picit jerawat
Ini sangat normal bila ada jerawat, tangan mula merayap nak memicit. Tabiat picit jerawat dengan kuku akan memburukkan keadaan kulit dan tinggalkan parut. Elakkan picit jerawat  dengan kuku, gunakan lotion jerawat, untuk kecutkan jerawat . Baca Cara Picit Jerawat Yang Betul.
5-Shampoo rambut yang meleleh ke muka
Bershampoo  tidak salah. Tetapi apabila shampoo rambut terkena muka, ia boleh membuatkan kulit berjerawat. Sebab shampoo mengandungi bahan pelembab/ minyak untuk melembutkan rambut. So,pastikan buih shampoo tidak terkena bahagian dahi dan muka.
6-Produk rambut hanya untuk rambut
Spray rambut, gel, mousse dan apa saja produk penjagaan rambut tidak seharusnya digunakan untuk kawasan muka. Ini bagi mengelakkan pori2 tersumbat oleh bahan yang terdapat dalam produk penjagaan rambut. Elakkan gel, spray, conditioner etc2 terkena kawasan muka.
7-Makan makanan berminyak
Greasy food boleh sebabkan kulit berjerawat dan berminyak semakin menjadi, muka semakin berminyak. Jom amalkan makanan diet yang sihat, kurangkan makanan berminyak.
8-Penggunaan kosmetik yang mengandungi minyak
Produk yang mengandungi minyak akan sebabkan kulit sukar sembuh dari jerawat dan semakin berminyak. Bila nak beli mekap, make sure beli yang oil-free dengan label non-acnegenic atau non-comedogenic utk mengelakkan jerawat.
9-Berhenti mengambil treatment untuk jerawat
Mengambil ubat dari pakar kulit untuk jerawat, itu 1 tindakan yang bagus. Tapi jangan sewenang2nya berhenti apabila jerawat dah sembuh. Untuk elakkan jerawat muncul semula, habiskan ubat mengikut prescription doctor atau amalkan supplement untuk dapatkan kulit yang sihat, bebas jerawat dan bebas minyak.
10-Menggunakan Whitening Skin Care
Ramai yang  kulit putih, tapi set pencerahan kulit adalah sangat tidak bersesuaian untuk kulit berjerawat. Dari segi bahan dan kandungannya membolehkan jerawat tidak sembuh, muka semakin berminyak dan berpotensi meninggalkan pigmentasi. So. kena guna set penjagaan kulit khas untuk kulit berminyak dan berjerawat. Before cerahkan kulit, atasi masalah kulit anda dahulu.

Kulit berminyak dan berjerawat,  boleh dirawat. Anda boleh miliki kulit yang cerah bersih, bebas minyak dan bebas jerawat insyaAllah. Dengan syarat:
  • Anda memberikan masa untuk kulit anda menerima perubahan
  • Memilih produk yang bersesuaian dengan kulit jerawat
  • Tidak menggunakan kekerasan kepada kulit, tetapi belailah kulit anda
  • Minum lebih banyak air masak dan makan sayur dan buah-buahan
Bye bye jerawat!

Tips Untuk Awet Muda


Tahukah anda tidur tanpa mengunakan bantal sebenarnya sangat baik untuk kesihatan? Pakar kesihatan sangat menggalakkan ibu bapa serta bayi untuk tidak menggunakan bantal ketika sedang tidur. Berikut beberapa kebaikan tidur tanpa menggunakan bantal:

1. Mencegah sakit leher

Tidur dengan menggunakan bantal adalah faktor utama terjadinya sakit bahu dan leher. Meskipun masih disarankan untuk pemanasan (stretching) dan menggunakan pemanas, cara terbaik untuk menghilangkan rasa sakit ini adalah dengan tidur tanpa bantal. Namun, tidur tanpa bantal dapat menyebabkan masalah untuk orang yang sudah terbiasa menggunakannya. Untuk mereka yang belum terbiasa tidur tanpa menggunakan bantal, dianjurkan secara berperingkat mengurangkan ketebalan bantal.

2. Mencegah kerutan di wajah dan awet muda

Orang yang tidur tanpa bantal di kepalanya mempunyai peluang yang rendah untuk mengalamai kerutan di wajahnya. Hal ini disebabkan mereka yang tidak menggunakan bantal tidak menekan wajah mereka di atas bantal yang dapat menyebabkan kerutan pada wajah. Jadi, sekiranya anda menginginkan awet muda, tidurlah tanpa menggunakan bantal.

3. Baik untuk tulang belakang

Tidur tanpa bantal dianggap sebagai cara yang paling sihat kerana memberikan manfaat kepada tulang belakang. Tidur tanpa bantal memungkinkan tulang punggung untuk sepenuhnya berada pada curve semulajadi tubuh. Ketika kita tidur dengan bantal tebal, lokasi tulang punggung akan berubah dan kita mungkin mengalami sakit punggung keesokan harinya. Jadi, tidur tanpa bantal adalah penawar terbaik untuk sakit punggung.

4. Kualiti tidur

Tidur tanpa bantal akan membantu anda mendapatkan kualiti tidur yang baik kerana posisi tubuh anda berada pada tahap semulajadi dan normal. Bayi yang baru lahir belum terbiasa menggunakan bantal. Biasanya penjaganya yang memperkenalkan dan membiasakannya menggunakan bantal kecil seukuran kepala bayi, namun, bayi aktif bergerak dan malah merasa tidak selesa menggunakan bantal. Bayi memiliki kualiti tidur lebih baik tanpa bantal (pada saat posisi flat/datar), kerana memang posisi tubuhnya berada pada tahap semulajadi/normal tanpa di letakkan sesuatu pada kepala/lehernya. Jadi, apabila anda ingin tidur lebih berkualiti dan menormalkan bentuk/posisi tubuh anda, mula biasakan tidur tanpa bantal.

p/s : Bantal buat peluk jer..


  

Monday, 22 July 2013

Terbaru..Cara Cepat Dan Selamat Kuruskan Badan



Hari Raya tahun lepas anda kurus, tahun ini makin gemuk?
Hahahahahaa!!
Elakkan anda dikutuk rakan-rakan lama anda pada
Hari Raya ini seawal 2 minggu menggunakan Reshaping body gel!



Alamak !!! Raya nak dekat ~~~
Anda wanita tapi perot comel ?? pinggul besar dan peha besar ??lemak berlipat-lipat pulak tuh ~~
TAK NAK KER ??
Pakai kembali baju saiz S anda pada Hari Raya ini dan kejutkan semua saudara mara anda!

Bukan senam,bukan pil atau makan minum......
dan bukan mesin
TETAPI

sapuan !! produk slim terbaru...guna formula body massage..hanya sapu sahaja ..........lemak anda akan terbakar ~~
400 kali kuasa resapan dan 7 kali ganda pembakaran lemak !!!
tiada kesan sampingan.kerana hanya kegunaan luaran!!....bila pkai rase panas 5 MINIT jer~~~
Pastikan anda dipuji rakan-rakan pada Hari Raya ini apabila mereka lihat pinggang anda yang ramping!
slimist jalan penyelesaianya.............hanya dua minggu...
anda tidak perlu risau lagi ~~
=========================================
✔Jangan biarkan anda seksa menahan perut semasa memakai baju kurung di Hari Raya nanti.
✔Mendapat kelulusan dari BPFK (Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan)
✔Purata 9 dari 10 orang pengguna SliMist bersetuju ianya berkesan!

Harga asal hanya RM100 sebotol.
Sehingga 30/12/2015 : DISKAUN 20% untuk 50 pembeli terpantas hari ini!
Sila sms KOD <RESHAPING> ke 017-8803369 sekarang untuk dapatkan DISKAUN 20% ini!
=========================================
APA ITU RESHAPING BODY GEL
✔Ia adalah sejenis teknologi baru yang membolehkan lemak dibakar dengan lebih efektif melalui gel formula khas dalam bentuk gel jeli.
✔Serapan pantas ke dalam kulit anda menjadikan ia 400% lebih berkesan dari cara lain.
✔HANYA perlu sapu pada mana-mana anggota badan bermasalah, itu sahaja!
HASIL NYA ?
============================
✔Ukur lilit anggota badan anda akan berkurang dengan ketara.
✔Lemak tepu di bahagian seperti lengan, leher, perut dan peha kelihatan semakin berkurangan.
✔Berat badan semakin berkurang secara berperingkat.

APA YANG HEBAT SELAIN DARIPADA ITU ?
•Ada! Formula sapuan RESHAPING BODY GEL juga bakal membantu anda menghilangkan selulithasil dari pengecilan saiz anggota badan secara ketara.
•Ini adalah masalah ramai mereka yang semakin kurus, selulit begitu banyak di anggota badan.
•Dengan RESHAPING BODY GEL, anda kini boleh kurus dan kulit anda juga semakin cantik tanpa masalah selulit!

Ramai ke beli produk ni... boleh tahan juga la tebalnya borang poslaju ...




Friday, 19 July 2013

Produk Minda Untuk Dewasa Dan Kanak-Kanak


Menjana “Booster” IQ & EQ, Kisah Benar atau Gimik?
Mengimbau kembali kisah silam saya sendiri di sekitar tahun 1974 sewaktu itu saya berumur lima tahun, sudah boleh membaca Majalah Dewan Pelajar, terbitan Dewan Bahasa Dan Pustaka. Paling saya minati ialah komik yang berkonsepkan pengajaran yang didukung oleh watak BUJAL.
Sewaktu di darjah satu pada waktu itu kanak-kanak yang celik huruf amatlah sedikit, oleh itu guru kelas saya sewaktu ketiadaannya didalam kelas , akan meamanahkan saya menjadi “guru” kerdil pada kawan-kawan saya didalam kelas.
Saya tidak dilahirkan sebagai genius, malah ibu saya yang mengajar saya membaca itu pun hanya bersekolah sekadar darjah enam pada penghujung 40an. Tetapi ibu saya mempunyai perwatakan yang garang dan serius, mungkin kerana itulah yang membolehkan saya membaca pada usia semuda itu. Pada waktu itu juga pemakanan seharian lebih kepada makanan tradisi yang menyihatkan, tidak bercampur bahan pengawet dan perasa yang berlebihan seperti sekarang.
Boleh di katakan anak-anak zaman millennium, amat bertuah kerana terdapat “bantuan” untuk merangsang minda. Pil minda Homeopathy memang terbukti berkeupayaan membantu sebagai “booster” pada minda anak-anak kerana penawar atau pil minda Homeopathy mempunyai Biochemic Cell Salts (Garam tisu) yang terdiri daripada Potassium Phosphate atau dalam Homeopathy dipanggil Kalium Phosporicum. Ia Menjadi pemangkin pada otak dengan kaedah yang selamat, tanpa bahan kimia terlarang dan tidak ada kesan sampingan.
Saya telah menjalankan ujian dan pemerhatian pada kes-kes yang saya telah rawati, saya sendiri merasa takjub dengan izin Allah penawar homeopathy yang saya preskripsikan dapat membantu ramai penuntut-penuntut memperolehi keputusan cemerlang seperti UPSR, PMR, SPM malah diperingkat universiti juga.
Sepanjang tahun 2000 – 2005 , saya telah mempreskripsikan beberapa ibu mengandung termasuk isteri saya sendiri dari awal trimester sehinggalah ke akhir trimester.Hasilnya amat memberangsangkan, seperti bayi saya sendiri pada umur 30 hari , pergerakkan tubuhnya menampakkan kekuatan tulangnya, pandangannya memfokus pada sesuatu dengan baik dan tidak selalu kembung perut (colic).
Ibu-ibu lain juga memberi maklum balas yang hampir sama mengenai bayi-bayi mereka. Bayi-bayi tersebut termasuk bayi saya sudah menjangkau umur 3 tahun. Saya memberi contoh bayi saya sendiri kerana saya memantau dan memberi tugasan seperti menghafal, mengira menggunakan jari, membuat tugasan mudah seperti memberitahu jika dia ingin membuang air besar dan kecil.
Saya amat bersyukur pada Allah kerana, anak saya yang berumur 2 tahun 6 bulan tersebut mampu mengingati tugasan, hafalan, mengira menggunakan jari dan memberitahu bila ingin membuang air besar dan kecil, pertuturannya juga begitu jelas dan sudah tentulah begitu aktif bermain, anak-anak yang bijak sememangnya aktif dan memenatkan ibu bapa.
Itulah hasil percubaan yang amat menggalakkan, pada asalnya saya hanya memberi Kalium Phos semenjak awal pembabitan saya didalam Homeopathy, oleh kerana saya amat berminat mengkaji hasil penawar-penawar Homeopathy ini pada kanak-kanak berkaitan minda, maka saya terus mengkaji dan terhasilah IQ & EQ Booster yang mampu menangani IQ dan juga EQ sekaligus.

Saya menggabungkan garam tisu dan beberapa penawar homeopathy yang lazimnya digunakan untuk merawat kekurangan didalam otak, terutama kepenatan minda, kelesuan tubuh, lemah daya hafalan walaupun kanak-kanak tersebut merupakan seorang pelajar yang rajin mengulangkaji, tumbesaran yang tidak sekata, kerap diserang selsema, kes-kes sawan (epilepsy), kahak-kahak, tingkah laku yang liar dan pelbagai masalah kanak-kanak dan remaja.

Preskripsi tersebut ialah:

  1. Kali Phosporicum
  2. Bryta Carbonicum
  3. Gelsemium Semperivenis
  4. Anarcadium Orientalis
  5. Argentum Nitricum

  • Setelah keberkesanan penawar-penawar tersebut telah didokumentasikan, maka saya menyediakan IQ & EQ Booster iaitu 5 penawar didalam 1 botol, memudahkan pengambilan dan menjimatkan kos. Ia dihasilkan berasingan, iaitu sewaktu penyediaan setiap penawar disediakan berasingan bukan dicampur sekaligus, tapi dicampurkan mengikut sama rata kuantitinya (tablet manis) didalam 1 botol IQ & EQ Booster.
Hasil dari maklum balas pelanggan yang telah memberi anak-anak mereka IQ & EQ Booster, 95% dari mereka merakam tanda kesyukuran pada perubahan positif pada anak-anak mereka. 5% lagi tidak membuat maklum balas atau berhenti mengambil penawar ini.
Dari pemerhatian dari maklum balas tersebut, amat bertetapan dengan nama penawar ini, IQ & EQ Booster kerana selain dari “booster” IQ ia juga “booster” pada EQ anak-anak tersebut.
Anak-anak tersebut mampu memperolehi keputusan yang 1-2 kali ganda baik dari sebelumnya dan mereka boleh berkomunikasi, menerima arahan dengan baik, bergaul bersama rakan sebaya dengan yakin dan mampu beriteraksi dengan guru-guru dengan lebih baik.
Perilaku seolah-olah suka berkhayal, menyendiri dan susah untuk mengikut arahan dengan betul atau terlalu aktif, degil dan tidak menurut arahan pada kanak-kanak juga dapat diatasi selepas itu, ini menunjukkan gabungan garam tisu dan penawar-penawar seperti dibawah juga dapat merawat kes-kes ADD & ADHD yang ringan (mild).
Sekiranya ibu bapa memberi secara berterusan ADD & ADHD juga mampu ditangani.
Terdapat 1-2 kes epilepsy (sawan), dilaporkan semasa kanak-kanak tersebut mengambil IQ & EQ Booster , kanak-kanak tersebut tidak mengalami serangan sawan seperti kebiasaannya, epilepsy adalah kes yang tidak diketahui puncanya tetapi ada berkaitan dengan aliran lebihan caj-caj elektirk yang terjadi di otak. Kesan-kesan luar biasa yang terjadi di dalam otak akan mengakibatkan epilepsy.
Sekiranya anda mengatakan hanya gimik perniagaan sahaja, cubalah dan lihat hasilnya, ia juga mampu melambatkan proses atau mengekalkan prestasi otak dari terjadinya lupa dan hilang ingatan akibat tua atau nyayuk. Ini terjadi kerana tidak ada atau kekurangan bekalan sel-sel saraf baru yang dihantar atau sampai di otak, ia digelar short term memory loss, untuk mempastikan bekalan sel-sel saraf baru sentiasa cukup di otak Potassium phosphate amat penting di ambil setiap hari, Potassium phosphate didalam IQ & EQ Booster ialah Kalium Phospricum (kali.phos) yang memang sebahagian dari keperluan sel-sel saraf otak kita. Oleh itu "otak adalah boss kita" hargailah otak kita kerana tanpa otak yang sihat, seluruh tubuh akan terlibat dan menjadi lemah, berbagai penyakit akan menyerang kita selepas itu kerana "boss" tidak mampu mengawalnya.
HARGA
RM55 (sebotol) =  RM120 Sahaja (3 botol)

CARA MEMESAN

SILA TAIP
IQ& EQ BOOSTER | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Tuesday, 16 July 2013

8 Tips Mudah Untuk Melebatkan Rambut



Rambut yang lebat boleh menjadi aset kepada penampilan anda untuk nampak cantik dan segak. Oleh itu, bagi anda yang ingin dapatkan rambut yang lebat, saya sediakan tips lebatkan rambut di bawah:

1- Untuk lebatkan rambut anda, anda perlu sentiasa basuh rambut anda supaya ia kekal lembap. Jangan basuh rambut anda dengan air panas. Sebaliknya basuh rambut anda dengan air sejuk.

2- Urut kulit kepala anda. Jangan hanya meraba–raba kepala anda. Sebaliknya urut seperti anda urut pada bahagian badan yang lain. Urutan pada bahagian kepala boleh menghasilkan rambut yang lebat dan kuat. Buktinya, ada kedai gunting rambut mamak dan salon mengurut kepala pelanggan mereka untuk lebatkan rambut.

3- Untuk lebatkan rambut, anda perlu makan banyak makanan yang mengandungi vitamin A dan vitamin D.

4- Makan banyak sayur–sayuran dan buah–buahan. Sayur dan buah mengandungi vitamin B6, zink dan magnesium di mana ia penting untuk memberi kekuatan kepada rambut anda. Rambut anda akan lebat apabila rambut anda kuat.

5- Amalkan senaman pada setiap hari atau tiga kali seminggu. Senaman akan kurangkan rasa tekanan dan melancarkan aliran darah di dalam badan. Rambut anda akan lebat apabila anda kurang tekanan atau stress. Aliran darah yang lancar juga membantu rambut anda untuk jadi sihat dan tumbuh lebat.

6- Tip2 lebatkan rambut berikutnya adalah kurangkan minum minuman yang mengandungi kafein dan banyakkan minum air kosong dan jus buah–buahan.

7- Gunakan produk kecantikan yang boleh lebatkan rambut anda.

8- Elakkan menggunakan syampu yang mengandungi terlalu banyak bahan kimia. Bahan kimia seperti yang kita tahu akan memberi kesan yang teruk kepada rambut anda.

Klik sini untuk rawatan rambut gugur >>http://bit.ly/12I6ZeP

Ia MURAH, MUDAH dan TERBUKTI BERKESAN!

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥