Tuesday, 28 February 2012

PHYTOLACCA AMERICANA DAPAT RIBUAN ORDER

ANDA MEMPUNYAI CABARAN

MENURUNKAN

BERAT BADAN….

INGIN NAMPAK LANSING DAN RAMPING…..
TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN…
SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN
BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU….
PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA
USAH BIMBANG KAMI BANTU ANDA
phytolacca-americana 3 in 1
ubat-kurus
r79-twin
Salam sejahtera,
Mengapa dah pelbagi produk dicuba tetapi masih lagi berlakunya faktor yo yo. Kejap turun dan kejap naik dalam ertikata tidak kekal lama.
Masalah ini berlaku disebabkan faktor matabolisme yang tidak seimbang dan kurang aktiviti riadah serta pengetahuan makanan seimbang yang diamalkan ditambah lagi dengan produk yang bersifat sementara menahan selera makan sahaja bukanya bersifat holistik.
Penggunaan produk kurus yang selamat adalah penting untuk kesihatan, oleh itu adalah penting bagi kita memastikan pemilihan produk yang sesuai dan tepat untuk diri kita.Sebagaimana yang anda ketahui lambakan produk kurus dipasaran adalah satu saingan yang baik dan yang paling penting keinginan untuk menguruskan badan harus disusuli dengan pengetahuan yang lengkap tentang produk kita ini.
JANGAN SAMPAI ANDA JADI BEGINI…!!!!!
http://www.langsingdiet.com/image%20jadi/lemu.jpg
[orangtergemuk.jpg]
Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.
Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca americana 3 in 1 yang berbentuk tablet.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau “yoyo”. kandungan phytolacca terdiri daripada  mengandungi allium sat,bladder wrack,phytolacca americana,grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan
Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan,perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.
Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.
Phytolacca Americana 3 in 1 adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.
Gabungan penggunaan phytolaca americana dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.
R79 berfungsi untuk memecahkan lemak tepu bagi mereka yang sukar menurunkan berat badan. Selain daripada itu R79 berfungsi mengawal kadar kolesterol didalam darah dan mengawal tekanan darah. Bagi mereka yang sudah puas makan pelbagai produk kurus tetapi sukar juga lemak-lemak tepu nak turun.Pengambilan R79 akan mampu memecah lemak-lemak tepu yang terkumpul. R79 diformulasi dengan gabungan allium satium dan beberapa jenis herba yang selamat yang diproses dengan kaedah Homeopathy. R79 juga mencegah kita daripada penyakit jantung. Penggunaaannya bersama Phytolacca Americana akan menghasilkan kesan maksimum. R79 bertindak secara semulajadi membuang lemak tepu daripada saluran berpeluhan dan najis.Pengambilannya tidak akan menyebabkan cirit-birit atau perut memulas dan sebagainya.
R79 juga digunakan untuk merawat masaalah tekanan darah tinggi, untuk peredaran darah dan kolesterol dalam darah, masaalah jantung yang lemah dan kesumbatan kolesterol dalam jantung, resah gelisah dan perasaan was-was, pelupa, merawat pesakit stroke dan vertigo.
Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat


" Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.
Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan,cirit-birit,ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan."

TESTIMONI
1. SAM – dari Selangor.
“ha ha ha, saya turun 2 kilo” Terkejut saya membaca sms tersebut. SMS itu datangnya dari seorang lelaki yang mempunyai berat badan 120kg , berumur 38 tahun dan belum berkahwin. Beliau juga tidak merokok tetapi mempunyai tabiat pemakanan yang agak ekstrem.
Kata Sam, dia bercadang untuk berkahwin pada tahun hadapan tetapi memandangkan tubuhnya yang besar dia berusaha mencari ubat lansing dan telah mencuba pelbagai ubat dipasaran namun berat beliau tetap “degil” untuk turun.
Dipendekkan cerita , Sam mengambil ,PHYTOLACCA AMERICANA 3 in 1. Selepas 5 hari hasilnya seperti SMS diatas.

2. Azirah Mahmud – Seremban
Salam Cik Fiqah, Setelah menggunakan Phytolacca Americana 3 in 1 selama seminggu, badan saya turun 3 kg. Bestlah Cik Fiqah, sebelum ini susah sangat nak turun. Bila makan phytolacca ni, saya tidak berdiet sangat tapi tetap turun juga. Dulu ada ambil sejenis JUS tapi kena ikut diet. Tak tahan rasanya. hasilnya turun naik. Ini masuk minggu kedua harap dapat turun lagi 2 kg. Insyallah.

3. Hazman Ahmad – Johor
Cik Fiqah, sejak makan phytolacca amercina ini, saya kurang bernafsu sikit nak makan benda yang manis.Minggu kedua makan benda ini, pergi jalan-jalan ke shopping complex,nampak timbang,saya terus timbang. Terkejut  juga turun hampir 5 kg. Padahal saya tak pantang makan langsung. Yang bagus phytolacca ini dia tak de kesan buang2 air lah. Cuma senang aje nak buang air.Bukan cirit. Nanti Cik Fiqah simpakan saya stok 2 kotak. Cukup bulan nak order lagi.

4. Abd Ghani
Saya dah 3 minggu guna phytolacca ini.Sebelum ini pernah guna bermacam-macam produk,Turun sejekap,lepas tu naik balik. Sejak amal phytolacca americana. Walaupun turun dalam minggu pertama 1 kg sahaja. Tapi yang paling saya puji dia tak naik-naik. Alhamdulillah 3 minggu dapat 4 kg. Saya suka sebab produk ini produk homeopathy yang pertama kali saya cuba dan hasilnya memang saya tiada nak terasa nak buang air yang mendadak,badan panas dan alahan lain. Insyallah saya kan teruskan amalkan sehingga dapat berat badan ideal.

HARGA
PHYTOLACA AMERICANA = RM110
R79 = RM80

SET PHYTOLACA AMERICANA + R79= RM150

CARA MEMESAN

SILA TAIP
Phytolaca Americana | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE
0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH



TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI UNTUK MENGELUARKAN RM150
BAYANGKAN TUBUH ANDA LANSING SEPERTI INI





" SUDAH PASTI ANDA SEMAKIN BERSEMANGAT SETIAP HARI…
RAKAN-RAKAN ANDA MEMUJI ANDA….
ANDA TIDAK LAGI MERASA RENDAH DIRI..
ANDA DAPAT PAKAI APAJUA JENIS PAKAIAN YANG ANDA IDAMKAN
TIADA LAGI KESEDIHAN DALAM HIDUP ANDA
ANDA MAKIN KONFIDEN DENGAN HIDUP ANDA
HIDUP MAKIN CERIA….
YANG PALING PENTING ORANG TERSAYANG MAKIN MENYAYANGI ANDA….
SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT……
BERTINDAK SEGERA…….!!!!!!!!!!
TIADA APA YANG MUSTAHIL DALAM HIDUP INI…
HANYA YANG TIDAK BERPUTUS ASA SAHAJA AKAN MENANG DAN KECAPI APA YANG MEREKA INGINKAN…"

Jeragat dan bintik-bintik Hitam Bawah Mata dan Pipi



Masalah jeragat timbul akibat daripada kekurangan nutrien kepada kulit disebabkan faktor usia,perubahan hormon dan persekitaran. Oleh itu dalam merawat masalah jerawat,bintik hitam,tompok hitam.Perkara yang asas yang perlu dilakukan adalah merawat secara dalam dan luaran. Ini penting,kerana jeragat tidak akan hilang atau lambat hilang dengan hanya melakukan rawatan secara luaran sahaja dengan memakai pelbagai jenis krim dan pelembab sahaja.
Rawatan dalaman adalah penting untuk membekalkan kepada tubuh nutrisi yang penting untuk keanjalan kulit muka dan juga pembinaaan sel-sel baru.Oleh itu adalah penting bagi kita membuat rawatan dalaman. Rawatan dalaman dengan mengggunakan keaedah biochecmic adalah paling selamat didunia .Remendy biochemic seperti BC04 with collagen boleh membantu memberi collagen semulajadi pada kulit dan mencantikkan semula sel-sel kulit dan juga membina sel-sel kulit yang telah mati.
Selain itu rawatan menggunakan Set Bintang Di Langit (BDL) atau juga beberapa herba yang terkandung dalam carmino soap juga dapat membantu anda mencuci kulit muka secara semulajadi. Penggunaan cream carmino complexion juga adalah penting unutk membaiki struktur kulit mati dan fungsinya bukan sahaja menghilangkan jeragat,malah berkesan untuk menghapus binti-bintik hitam.Oleh itu adalah penting kepada kita memilih produk yang bebas daripada kesan sampingan seperti produk berasaskan biochemic dan homeopati.

Spray Hebat Untuk Kekuatan Faraj dan Seksual Wanita

Assalamualaikum….salam sejahtera..moga anda sihat dan ceria selalu…
Kali ini saya nak story tentang produk pengganti bagi krim harmony yang tidak dikeluarkan lagi..fungsinya sama seperti krim harmoni untuk faraj wanita dan masalah berkaitan alat kelamin wanita dan masalh seksual wanita… dahulu kami menawarkan krim untuk di sapu ke faraj wanita…
Sekarang dengan formula baru yang hebat, kami telah mengeluarkan produk hebat yang memang bayak permintaan dan oder…sampai stok saya pun dekat nak habis…
Produk baru dan hebat ni namanya Vagimate
Apa kehebatan vagimate ni?
  1. Ia akan menyelesaikan masalah haid tidak teratur.
  2. Merapatkan kembali faraj yang kendur
  3. Menambah nafsu seks wanita
  4. Menyelesaikan masalah senggugut, keputihan dan kekuningan.
  5. Anti bakteria (sekitar faraj)
  6. Merangsang hormon estrogen, progesterone & androgen (hormone seks)
  7. Menberi kebahagiaan kepada pasangan
  8. Melancarkan peredaran darah
  9. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan.
  10. Mengimbangi tekanan darah.
  11. Menghilangkan rasa ngilu dan sakit ketika bersama
Produk ini boleh digunakan oleh wanita yang berumur 18 tahun ke atas

Cara menggunkan Produk
Selepas anda bersihkan faraj anda,spray ke bahagian faraj anda..1 ke 2 kali sehari…untuk kesan yang bes ,spray 1 jam sebelum anda melakukan hubungan kelamin

Harga :

VAGIMATE – RM80

CARA MEMESAN

SILA TAIP

VAGIMATE | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

TIADA APA YANG PALING BES JIKA DAPAT MEMUASKAN HATI SUAMI…
BAYANGKAN BILA BERSAMA..SUAMI ANDA..
- MEMUJI KEHEBATAN ANDA DI RANJANG
- MERASA NIKMAT KETIKA BERSAMA ANDA
- TERSENYUM SELEPAS BERSAMA ANDA
- INGIN PULANG KJERUMAH AWAL UNTUK BERSAMA ANDA
- ANDA TIDAK LAGI TAKUT UNTUK BERSAMA
- ANDA TIDAK LAGI BERSA SAKIT KETIKA MENGADAKAN HUBUNGAN KELAMIN
panduan kesihatan wanita senaman kegel faraj vagina isteri perempuan ketat klimaks KePeNTiNGaN SeNaMaN KeGel BaGi LeLaKi DaN PeReMPUaN

Thursday, 2 February 2012

BIOCHEMIC BANTU MERAWAT PARUT,JERAGAT DAN JERAWAT


Biochemic (Garam tisu) Untuk Masalah Jerawat dan Parut
http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TMRpqOpvF9I/AAAAAAAAAnU/lO3mSG9RHg0/s1600/acne_6.jpg
Produk yang bermula dengan awalan BC bermaksud Biochemic atau garam tisu yang menjadi sebahagian daripada perubatan homeopati. Seringkali disebut Homeopathic Biochemic adalah menggunakan konsep penyediaan remedi yang sama dengan perubatan homeopati tetapi tidak tertakluk kepada konsep seperti homeopati iaitu “serupa menyembuhkan yang serupa”, kerana biochemic membantu membekal garam tisu yang berkurangan didalam tubuh sehingga menjadi punca kepada sesuatu penyakit dan bukan kepada persamaan sesuatu simptom dengan remedi seperti homeopati.
Perubatan alternatif Biochemic sering dipraktik oleh sebahagian besar doktor-doktor homeopati termasuk saya kerana cara pemilihan remedi yang tidak terlalu banyak iaitu hanya sekadar 12 remedi yang mewakili 12 mineral atau garam tisu yang sedia ada di dalam tubuh , ia lembut dan selamat untuk semua peringkat umur, termasuk ibu-ibu mengandung dan bayi.
Biochemic telah menunjukan prestasi yang cemerlang untuk menangani pelbagai penyakit yang terjadi akibat kekurangan mineral di dalam tubuh. Paling utama ialah masalah kulit seperti jerawat yang terjadi akibat kekurangan beberapa garam tisu yang terdapat di dalam tubuh seseorang itu.
Mengapa perlu mengambil Biochemic?
Ini ialah kerana Biochemic mampu merawat tanpa meninggalkan kesan sampingan seperti produk kosmetik atau berteraskan bahan kimia yang pasti akan menjadikan anda hanya cantik di luaran sahaja kelihatan bersih dan bebas jerawat, dengan membenam jerawat dan akhirnya menjadi nanah di bawah permukaan kulit anda tanpa anda sedari.
Muka kita secara konsisten bergelut untuk terus berada pada tahap terbaik pada setiap hari kerana sering terdedah kepada pelbagai unsur negatif seperti pencemaran udara. Kerap kali juga muka akan mengalami kekeringan atau terlalu berminyak. Selain dari itu, hormon yang tidak menentu juga memainkan peranan yang penting, kecelaruan aktiviti hormon seperti terlalu rendahatau kadang-kadang terlalu tinggi, menambah kepada masalah yang sedia ada.
Apabila jerawat mula naik,situasi panik akan membuatkan setiap individu mula mencari ubat-ubat dan krim untuk merawat dan menghapus jerawat. Bahan-bahan merawat digunakan seperti krim-krim pencuci dan penghapus jerawat yang mengguna bahan kimia yang berunsurkan “membenam” jerawat ke bawah lapisan kulit dan menanggalakan kulit (mengelupas) akan menambah derita, seperti perumpaan “sudah jatuh ditimpa tangga”. Oleh itu kita perlu bijak memilih konsep rawatan yang selamat, bebas bahan kimia dan yang penting tdak meninggalkan kesan sampingan seperti biochemic dan homeopati.
Perbezaan Di Antara BC-01, BC-04 dan BC-16
Perbezaan di antara produk ini hanyalah kombinasi remedi untuk masalah seperti jerawat pasir, jerawat batu, jerawat bernanah dan menghilangkan parut hasil dari jerawat tersebut.
  • BC-01 – Acne & Scar (jerawat dan parut) yang biasanya dicadangkan kepada individu yang berjerawat pasir dan ringan, ia amat sesuai digandingkan dengan Carmino Healing Cream (CHC) serta Sabun Merrygold
  • BC-04 With Biochemic Collagen adalah bertujuan untuk menambah protein yang berkurangan didalam kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan cerah. Ia juga membantu menambah keanjalan kulit agar Nampak segar , menghapus lebihan minyak, menegangkan kulit muka dan memudarkan parut-parut.
  • BC-04 juga sesuai digandingkan dengan krim Carmino Complexion Cream (CCC) dan Carmino Complexion Soap (CCS) atau Merrygold Soap (MGS). Selain CCC, Soundarya atau Aquifolium Cream juga boleh digandingkan bersama-sama BC-04 begitu juga dengan BC-01 dan BC-16. BC-04 boleh diambil sebagai remedi “maintenance” selepas mengambil BC-01 dan BC-16.
  • BC-16 Skin repair formula yang mengandungi kombinasi untuk merawat jerawat, bintik-bintik hitam dan putih (blackhead & whitehead) ,dan detox serta membersih bahan-bahan yang tidak dikehendaki dibawah lapisan kulit seperti nanah,sel-sel kulit mati dan juga untuk alergik kepada makanan atau persekitaran yang tidak bersih. Hasilnya jika individu tersebut mempunyai nanah dan sel-sel kulit mati, akan terjadi penolakan keluar dan menjadikan jerawat tersebut akan lebih teruk buat sementara waktu. Ini adalah kesan positif, tetapi ramai yang tidak tahan dengan situasi ini dan sering panik, tetapi anda perlu bersyukur kerana nanah-nanah dan sel kulit mati itu jika dibiarkan bermastautin di bawah kulit muka anda, secara pastinya satu hari nanti anda berkemungkinan besar akan mendapat kanser kulit. Setelah bahan-bahan yang tidak berguna itu telah ditolak keluar dan formulasi biochemic akan mengimbangi bahan-bahan mineral yang berkurangan kepada paras yang selamat. Oleh itu anda akan memperolehi penyembuhan yang hampir sifar untuk mendapat jerawat semula.
  • Bagi individu yang mengalami masalah jerawat akibat dari resdung juga bermanfaat dengan remedi biochemic kerana kombinasi untuk jerawat juga akan merawat resdung pada masa yang sama.
Kesan Sampingan
Tidak ada kesan sampingan yang dilapurkan, biochemic adalah amat selamat untuk semua peringkat umur, ibu-ibu yang mengandung dan kepada warga emas.
Mengapa Anda Mudah “Sunburn”?.
Hydroquinone, atau benzene-1,4-diol atau quinol .. Hydroquinone digunakan dialam produk kosmetik untuk mencerahkan kulit muka. Kebanyakan Negara termasuk Food and Drug Administration Amerika Syarikat telah mengharamkan penggunaan Hydroquinone 2% semenjak 2006 lagi. Tidak dinafikan Hydroquinone bertindak dengan pantas seperti menghapus jerawat, mencerahkan kulit serta “menghakis” kulit muka yang kusam dan menjadikan kulit itu nipis serta licin. Kesan jangka panjang ialah lapisan kulit yang sepatutnya menjadi penghadang kepada sinaran UV telah “dihakis” oleh Hydroquinone sehingga menjadikan individu tersebut mudah “sunburn” walaupun terdedah kepada cahaya UV yang minima.
UNTUK MELIHAT PRODUK DENGAN LEBIH TERPERINCI SILA KLIK WEBSITE DI BAWAH

Wednesday, 1 February 2012

ALFAFA TONIC GINSENG UNTUK GEMUKKAN BADAN BAGI MEREKA YANG KURUS


Alfalfa Tonic With Ginseng R95 100 ml

http://4.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-Tpqz5OsAI/AAAAAAAAAeU/8-MGou9z1KE/s1600/R95+alfalfa+tonic%27.jpg
Salam dan salam sejahtera pada semua pembaca blog yang setia, R95 bukanlah produk terbaru. Sudah lama saya preskripsikan pada individu yang Anemia (kurang darah), individu yang tidak ada selera makan, terlalu kurus termasuk kanak-kanak dan gandingan kepada IQ & EQ Booster untuk menjadikan minda kanak-kanak mahupun dewasa menjadi semakin cergas.
Tidak terkumpul oleh saya segala testimoni kerana telah lebih 10 tahun saya mempreskripsikan Alfalfa Tonic With Ginseng R95. Saya sendiri mengamalkan Alfalfa Tonic With Ginseng R95 dan Vita-C 15 dan Vita-C 15 Forte untuk mengekalkan kecergasan minda, tubuh dan mengawal stress.
http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
Vita-C 15 250 ml
Alfalfa Tonic With Ginseng R95 dan Vita-C 15 adalah selamat untuk semua peringkat umur, termasulah bayi dan kanak-kanak dengan mengikut sukatan yang telah ditetapkan.

FUNGSI PRODUK

Indikasi: Anemia (kurang darah) yang kronik, kepenatan melampau akibat tertalu kuat bekerja, amat sesuai bagi individu yang didalam proses penyembuhan selepas sakit yang lama, membantu menghilang letih-letih selepas demam, kehilangan darah akibat penyakit, surgery atau selepas bersalin.
Alfafa Tonic Untuk Mereka Yang kurus
Kanak-kanak yang bantut tumbesaranya dan pada sesiapa yang ingin menambah tenaga secara semulajadiProduk ini juga bagi mereka yang kurus dan ingin menambah berat badan
Indications: Chronic conditions of anemia, anxiety due to overwork, exhaustion; ideal for use during convalescence, especially for those recovering from debilitating fever, illness or surgery; after pregnancy; following weight loss or growth spurts in children; for anyone wanting to naturally increase energy level.

Harga :

Alfalfa Tonic With Ginseng R95 100 ml – RM100

Vita-C 15 250ml – RM150

CARA MEMESAN

SILA TAIP

Alfalfa Tonic With Ginseng ATAU Vita-C 15|NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG LOVE HOMEOPATHY

JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"

Dapatkan info terbaru via Facebook. Silahkan klik LIKE / SUKA.

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

KLIK PADA BANNER UNTUK INFO TERKINI

ads

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-1-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvLo59a4 Under Creative Commons License: Attribution
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/06/tutorial-4-tak-nak-orang-copy-entry.html#ixzz1rvNxbWYB Under Creative Commons License: Attribution
Elegant Rose - Working In Background
 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥